Η ΕΡΤ και η NOVA θα «μοιραστούν» το Τσάμπιονς Λιγκ την τριετία 2012-2015! Επειτα από μακρά περίοδο επαφών και διαπραγματεύσεων, η ΤΕΑΜ ανακοίνωσε χθες πως τα τηλεοπτικά δικαιώματα της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης για την επόμενη τριετία πάνε στην κρατική τηλεόραση και τη NOVA, με την ΕΡΤ να παίρνει το «πακέτο» που περιλαμβάνει τον πρώτης επιλογής αγώνα κάθε Τετάρτης και τα στιγμιότυπα και τη NOVA όλες τις υπόλοιπες μεταδόσεις Τρίτης και Τετάρτης.

Κοντολογίς, τα ματς των ελληνικών ομάδων κάθε Τρίτη θα τα δείχνει η συνδρομητική τηλεόραση. Αλλωστε στους όρους της φετινής διαπραγμάτευσης προβλεπόταν ρητά πως η Τρίτη «ανήκε» εξ ολοκλήρου στη συνδρομητική τηλεόραση, με τη NOVA και τον ΟΤΕ να «κονταροχτυπιούνται» για το εν λόγω «πακέτο». Η επιλογή της ΤΕΑΜ ήταν η NOVA, με ένα τίμημα που εκτιμάται πως αγγίζει ή και ξεπερνά τα 15 εκατ. ευρώ (μαζί με το «πακέτο» του Γιουρόπα Λιγκ, εκτός της πρώτης επιλογής αγώνα που διεκδικείται από ΑΝΤ1 και ΣΚΑΪ).

Το μεγάλο «θέμα» που προκύπτει, όμως, είναι με την ΕΡΤ. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η δημόσια τηλεόραση δαπάνησε περί τα 6-8 εκατ. ευρώ ετησίως (ήτοι 18-24 εκατ. ευρώ συνολικά) για τα δικαιώματα που εξασφάλισε, ποσό που καλείται να προκαταβάλει στην ΤΕΑΜ μιας και δεν έχει τη δυνατότητα χορήγησης εγγυητικής επιστολής! Μιλάμε, δηλαδή, για το ένα δέκατο των χρημάτων που η ελληνική κυβέρνηση εκτιμά πως θα εξοικονομήσει μέσω της εργασιακής εφεδρείας των δημοσίων υπαλλήλων μέσα στο 2012!

Κι αυτό για 17 ποδοσφαιρικούς αγώνες τη χρονιά, χωρίς να έχει πλέον την αποκλειστικότητα στη μετάδοση του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ, τον οποίον μπορεί να δείχνει παράλληλα και η NOVA! Η ΕΡΤ, λοιπόν, καλείται να τοποθετηθεί δημοσίως για το ποσό που θα πληρώσει στην ΤΕΑΜ σε μια περίοδο που ο ελληνικός λαός ματώνει για να τα βγάλει πέρα. Και μάλιστα από τη στιγμή που μπορούσε να πάρει τα δικαιώματα με πολύ λιγότερα χρήματα!

Θα πρέπει να σημειώσουμε πως στην επίσημη ανακοίνωσή της η ΤΕΑΜ ευχαρίστησε δημοσίως το Mega για την έως τώρα συνεργασία των δύο πλευρών. Οπως και ότι το Mega κατέθεσε προσφορά για το «πακέτο» της Τετάρτης, όμως σύμφωνη με τις απαιτήσεις των καιρών, μιας και τα δεδομένα της διαφημιστικής αγοράς αναφέρουν πως η απόδοση του Τσάμπιονς Λιγκ τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί σε ποσοστό άνω του 70%!

Πηγή: Goal