Την ίδια χρονιά, η νεοσύστατη (σ.σ. ιδρύθηκε το 1966) κινηματογραφική εταιρεία Καραγιάννης-Καρατζόπουλος έκανε το μεγάλο «μπαμ», αποκτώντας την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Μια μεταγραφή… αεροδρομίου, όπως θα έγραφαν και οι αθλητικοί συντάκτες. Η κόντρα της «εθνικής σταρ» με τη Finos Film δεν εξομαλύνθηκε. Βλέπετε, η ηθοποιός αξίωνε ποσά που η άλλη πλευρά χαρακτήριζε υπέρογκα. Παράλληλα, η πιο διάσημη ξανθιά της Ελλάδας -μαζί με τη Μελίνα Μερκούρη– θεωρούσε ότι ο Φίνος έδειχνε εύνοια προς την Τζένη Καρέζη και τη Ζωή Λάσκαρη.
Της έριξαν μαύρο: Η ταινία της Βουγιουκλάκη που θα κοβόταν δίχως την παρέμβαση μεγαλόσχημου θαυμαστή της
Το 1967 έχει συνδυαστεί με την έναρξη του δικτατορικού καθεστώτος που επιβλήθηκε με στρατιωτικό πραξικόπημα στις 21 Απριλίου. Η Ελλάδα «μπήκε στον γύψο», όπως είχε πει ο Γεώργιος Παπαδόπουλος. Η λογοκρισία και οι κάθε λογής απαγορεύσεις αποτελούσαν πλέον μέρος της καθημερινότητας.