Οπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «η αλήθεια για το έργο αυτό, είναι ότι η διαδικασία ήταν από την αρχή προβληματική».
Σύμφωνα με το υπουργείο, το συγκεκριμένο έργο, είχε αρχικά περιληφθεί στα ολυμπιακά, με εξαιρετικά μικρό χρόνο αποπεράτωσης (8 μήνες).
Ομως, η έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου δόθηκε καθυστερημένα (22.11.2004), δηλαδή πολύ μετά από την ολοκλήρωση των Ολυμπιακών Αγώνων!
Τελικά, η σχετική σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία υπεγράφη στις 26/4/2005 για να ξεκινήσει ως ...ολυμπιακό έργο και πάλι με προθεσμία 8 μηνών για την περαίωσή του (26/12/2006).
«Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης πολύ μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων και η συνέχιση της εκτέλεσής του έξι χρόνια μετά, συνιστούν από μόνα τους διαχειριστική ανωμαλία», αναφέρει χαρακτηριστικά το υπουργείο Υποδομών και συμπληρώνει:
«Δεδομένου ότι η σύμβαση αυτή "έπασχε" από την διαδικασία της ανάθεσης του έργου -η διακήρυξη περιελάμβανε όρους που περιόριζαν τον ανταγωνισμό, ενώ στη συνέχεια οι όροι αυτοί δεν εφαρμόστηκαν- αποφασίστηκε το έργο να σταματήσει και να επαναδημοπρατηθεί».
Πηγή:Tanea.gr