Το σχέδιο του Αντώνη Σαμαρά, που φέρει την κωδική ονομασία «Κογιότ εναντίον Μπιπ-Μπιπ» απαντάει για πρώτη φορά με ένα ρεαλιστικό τρόπο στα χρόνια προβλήματα της ελληνικής οικονομίας και στις δυσλειτουργίες που χρόνια τώρα δυναμιτίζουν κάθε επενδυτική προσπάθεια.
Χωρίς να χάνει τον καιρό του με ευχολόγια για αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που ποτέ δεν πρόκειται να γίνουν και έχοντας λάβει υπόψιν του το γεγονός ότι ακόμα και αν μηδενιστούν τα μεροκάματα, πάλι κανείς δεν θα θέλει να επενδύσει σε χώρα όπου κυριαρχεί το «γρηγορόσημο» και οι «πολιτικές εξυπηρετησούλες», το σχέδιο τα ξεπερνάει όλα αυτά με μια απλή πρακτική λύση: Τη διάσειση του υποψήφιου επενδυτή.
Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός ή κάποιος της απόλυτης εμπιστοσύνης του θα έχει στήσει ενέδρα ισορροπώντας σε ένα σκοινί, που θα είναι τεντωμένο πάνω σε ένα φαράγγι και θα περιμένει να περάσει από κάτω ο επενδυτής. Μόλις περάσει, θα του ρίξει το αμόνι στο κεφάλι, αφήνοντάς τον αναίσθητο και πρόθυμο να κάνει ό,τι του πούμε.
Με τη μέθοδο αυτή, επιτυγχάνονται ταυτόχρονα δύο στόχοι: Αφ’ ενός, οι εγχώριοι επιχειρηματίες θα μπορούν να πτωχεύουν άνετα, μεταβιβάζοντας τις περιουσίες τους σε οff shore και παριστάνοντας τους χρεωκοπημένους, χωρίς να το προσέχει κανείς. Αφ’ ετέρου, στις θέσεις εργασίας που θα δημιουργεί ο αφελής ξένος επενδυτής με τη διάσειση, θα μπορούν να βολεύονται (χάρη σε ειδική ρήτρα), κόρες πρώην υπουργών, τηλεπαρουσιάστριες που δεν εκλέχτηαν και άλλες κομματικές μορφές ζωής.
Έτσι, θα ξαναζωντανέψει το πελατειακό σύστημα, θα ξαναπάρουν επάνω τους τα απαξιωμένα (λόγω αδυναμίας μαζικών προσλήψεων) κόμματα και θα κινηθεί ξανά η οικονομία των κρατικών διαφημίσεων, βγάζοντας τη χώρα από την κρίση, αφού κανένας εκδότης δεν θα γκρινιάζει πια.
Πηγή: protagon.gr