Μία τακτική σύμφωνα με την οποία οι διαφημιστικές δίνουν τα πακέτα σε εκείνον που θα τους "τάξει" μεγαλύτερη επιστροφή, δηλαδή από τα Χ ευρώ που θα πάρει το μέσο ενημέρωσης, ένα ποσό θα "επιστρέψει" στο ταμείο του διαφημιστή, είτε σε χρήμα, είτε σε διαφημιστικό χρόνο!

Ο κ. Κουρής - σύμφωνα με την εφημερίδα- , θέτει θέμα εάν αυτές οι πρακτικές είναι νόμιμες με τη νομοθεσία των χωρών των μητρικών εταιριών ενώ τονίζει πως υπάρχουν ενδείξεις ότι έχουν διαπραχθεί από τα στελέχη τους αδικήματα, τόσο ποινικά όσο και φορολογικά.

Επιπλέον, ζητάει να διερευνηθεί πώς καταγράφονται αυτές οι "επιστροφές" και ποια είναι η προσωπική περιουσία των μετόχων των διαφημιστικών εταιριών. Εν αναμονή των απαντήσεων και κυρίως των διαψεύσεων εκ μέρους των διαφημιστικών εταιρειών -αν δεν ισχύουν τα παραπάνω- η τηλεοπτική αγορά κάνει λόγο για προκαταβολές ύψους 160 εκατομμυρίων ευρώ που έχει πάρει η διοίκηση του σταθμού- κάτι που αν αληθεύει αποτελεί ένα μεγάλο εμπόδιο στην προσπάθεια σωτηρίας του, η οποία πάντως συνεχίζεται. Και αυτό γιατί, αυτομάτως θα σημαίνει ότι το Alter, θα πρέπει για τους επόμενους μήνες να εκπέμπει πρόγραμμα... δωρεάν, τη στιγμή μάλιστα που οι εκατοντάδες εργαζόμενοι του παραμένουν απλήρωτοι!

Επιπλέον, δημιουργεί ερωτηματικά για τον τρόπο που λειτουργεί συνολικά ο χώρος της διαφημιστικής αγοράς στην Ελλάδα, κάτι που θα πρέπει να διερευνηθεί από τα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Οικονομικών- μία έρευνα που απαιτεί πολιτική τόλμη και βούληση αφού τα συμφέροντα είναι τεράστια!

ΠΗΓΗ: www.newsday.gr