Αναλυτικά, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα αποσύρονται στα αμαξοστάσια σταδιακά από τις 22.00.
Οσον αφορά τα μέσα σταθερής τροχιάς, τα τελευταία δρομολόγια από τους κεντρικούς σταθμούς θα πραγματοποιηθούν ως εξής:
Γραμμή 1 Μετρό (ΗΣΑΠ)
Από Πειραιά προς Κηφισιά στις 22.20
Από Ομόνοια προς Κηφισιά στις 22.39
Από Κηφισιά προς Πειραιά στις 22.20
Από Ομόνοια προς Πειραιά στις 22.52
Γραμμές 2 και 3 Μετρό
Από Άγιο Αντώνιο προς Άγιο Δημήτριο, στις 22.45
Από Άγιο Δημήτριο προς Άγιο Αντώνιο, στις 22.45
Από Αιγάλεω προς Δουκίσσης Πλακεντίας, στις 22.47
Από Αιγάλεω προς Αεροδρόμιο, στις 21.25
Από Δουκίσσης Πλακεντίας προς Αιγάλεω στις 22.37
Από Αεροδρόμιο προς Αιγάλεω 22.03
Τραμ
Από Βούλα προς Σύνταγμα, στις 21.34
Από ΣΕΦ προς Σύνταγμα στις 21.39
Από Σύνταγμα προς Βούλα στις 22.00
Από Σύνταγμα προς ΣΕΦ στις 21.50
Από Βούλα προς ΣΕΦ στις 22.04
Από ΣΕΦ προς Βούλα στις 22.15

Επίσης, την Τετάρτη 2 Ιανουαρίου για την ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) θα ισχύσει εκτάκτως δρομολόγηση βασισμένη στο πρόγραμμα του Σαββάτου. Αντίστοιχα για την ΣΤΑΣΥ (μέσα σταθερής τροχιάς) η μέση συχνότητα δρομολογίων για το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας θα είναι η εξής :
για τη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) ανά 6'
για τις Γραμμές 2&3 του Μετρό ανά 5'
και για τις γραμμές Τραμ, ανά 20' ανά γραμμή

Χωρίς μετρό και ΗΣΑΠ την Πρωτοχρονιά
Εν τω μεταξύ, ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν οι συρμοί του μετρό και του ΗΣΑΠ την Πρωτοχρονιά, λόγω της απεργίας που κήρυξαν οι εργαζόμενοι, αντιδρώντας στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο.
Ειδικότερα, το σωματείο των ηλεκτροδηγών και εργαζομένων αποφάσισε να «αργήσει» την πρώτη ημέρα του νέου έτους, όπως δηλαδή είθισται στο Δημόσιο.
Οι εργαζόμενοι στην κίνηση της εταιρείας «Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.» (ΣΤΑΣΥ) αντιδρούν στην, χωρίς εξαιρέσεις, ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο και επισημαίνουν ότι η παροχή συγκοινωνιακού έργου δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιείται σε καθεστώς, όπως αυτό του στενού δημόσιου τομέα.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή του, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών, κάνει λόγο για ισοπεδωτική πολιτική από την πλευρά της κυβέρνησης, στην οποία κυριαρχεί η νοοτροπία «πονάει κεφάλι, κόβεις κεφάλι...» και προσθέτει ότι οι μεταρρυθμίσεις πρέπει να έχουν ουσία και όχι να γίνονται εργαλεία επικοινωνιακών παιχνιδιών για προσήλωση στους στόχους.
«Γι' αυτό το λόγο την Τρίτη, μετρό και ηλεκτρικός 'αργούν', όπως είναι ο ακριβής όρος στη Σιδηροδρομική ορολογία», καταλήγει η ανακοίνωση.