Όλη η Ευρώπη παρακολουθεί το ελληνικό ποδόσφαιρο να πέφτει όλο και πιο βαθιά στο πηγάδι της παρακμής, ενώ οι Έλληνες φίλαθλοι έχουν γυρίσει οριστικά (;) την πλάτη στο πρωτάθλημα της Superleague.

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο κόσμος αγαπάει το ποδόσφαιρο και αυτό είναι εμφανές τόσο από την τηλεθέαση του Champions League και του πρόσφατου Μουντιάλ, αλλά και από τις επισκέψεις στις αθλητικές ιστοσελίδες και τα σχόλια των αναγνωστών. Από τα sites όμως ως τις εξέδρες των ελληνικών γηπέδων, είναι εμφανές ότι υπάρχει τεράστια απόσταση!Τον τελευταίο μήνα οι αθλητικές ιστοσελίδες έχουν αθροιστικά περισσότερους από 2 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα (αριθμός τεράστιος, που δεν χρειάζεται ιδιαίτερη επεξήγηση), αλλά την ίδια στιγμή οι 16 ομάδες του πρωταθλήματος έχουν «κόψει» όλες μαζί μόλις 1.301.591 εισιτήρια από την αρχή της περιόδου.

Ο κόσμος ενδιαφέρεται, διαβάζει, μαθαίνει, σχολιάζει και γενικώς «διψάει» για μπάλα. Από τον καναπέ όμως, γιατί όταν οι φίλαθλοι καλούνται να φορέσουν τα κασκόλ τους και να πάνε στην έδρα της ομάδας τους, λάμπουν διά της απουσίας τους. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της διοργανώτριας αρχής, οι ομάδες της SuperLeague έχουν προσελκύσει 1.301.591 θεατές, με τον… αξιοζήλευτο μέσο όρο των 6.779 θεατών ανά αγώνα. Ο αριθμός είναι μικρός, πολύ μικρός για την ακρίβεια, ιδίως αν τον συγκρίνουμε με τα αντίστοιχα νούμερα στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Διαβάστε το υπόλοιπο ρεπορτάζ στο www.gazzetta.gr