«Η Ελλάδα ήταν και παραμένει για το PlayStation μια από τις βασικές αγορές στην Ευρώπη. Τα τελευταία χρόνια, πριν από την οικονομική κρίση άλλα και σήμερα, η πορεία του στην ελληνική αγορά είναι πραγματικά εντυπωσιακή, αποσπώντας μερίδιο άνω του 70%. Έτσι για εμάς η Ελλάδα ήταν και θα παραμείνει δυναμικά στις προτεραιότητές μας» τόνισε ο Άρμστρονγκ στο "Πρώτο Θέμα" ενώ για το ζήτημα των μεταχειρισμένων παιχνιδιών επανέλαβε ότι δεν είναι στις προθέσεις της Sony να στερήσει από τους χρήστες του PlayStation την υψηλή αξία μεταπώλησης που διατηρούν πολλοί από τους κορυφαίους τίτλους.
«Βασικό αντίπαλος του PlayStation σε αγορές όπως η ελληνική θα είναι το ίδιο το PlayStation», σχολίασε ο αντιπρόεδρος της SCEE, εννοώντας ότι η μεγάλη επιτυχία και η αντοχή στον χρόνο του PlayStation 3 ίσως κάνει πιο διστακτικούς -δεδομένων και των οικονομικών συνθηκών- κάποιους καταναλωτές. «Κρατήσαμε την τιμή του PlayStation 4 στο πιο ανταγωνιστικό επίπεδο, πιστεύοντας ότι ο συνδυασμός βελτιωμένων επιδόσεων και νέων υπηρεσιών θα οδηγήσει σε ακόμη μια εμπορική επιτυχία».
Στην Ελλάδα, το PlayStation 3 έχει πουλήσει συνολικά σε διάστημα έξι ετών κοντά στα 350.000 κομμάτια, με την καλύτερη χρονιά του (το 2009) να ξεπερνά τις 70.000 μονάδες. Το 2012 και δεδομένης τη συνολικής καθίζησης της αγοράς των ηλεκτρονικών συσκευών, οι πωλήσεις του έφτασαν περίπου στα 45.000 κομμάτια.