Η νέα αλυσίδα του Ελληνοκύπριου επιχειρηματία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα και πουλάει όλα τα προϊόντων της κάτω από 0,33 ευρώ.
Ποιος είναι όμως ο Στέλιος Χατζηιωάννου; Ο Κύπριος επιχειρηματίας ζει στην Αγγλία και ασχολήθηκε με την ναυτιλιακή εταιρεία του πατέρα του και αργότερα το 1995 ίδρυσε την εταιρεία χαμηλού κόστους EasyJet. Έχει ιδρύσει επίσης τις εταιρείες: EasyCar, EasyValue, EasyMoney, EasylnternetCafe και EasyCruiseOne. Θεωρείται ένας από τους πλουσιότερους Κύπριους επιχειρηματίες ενώ το 2006 του απονεμήθηκε ο τίτλος του Ιππότη (Σερ).Με το νέο του "τέκνο" easyfoodstore μπαίνει σφήνα στα σούπερ μάρκετ Aldi, Lidl και Poundland όπου στρέφονται τα τελευταία χρόνια οι οικογένειες με χαμηλό προϋπολογισμό για να γεμίσουν με τα απαραίτητα το καλάθι τους. Τα καταστήματα θα προσφέρουν τα πάντα στη χαμηλότερη δυνατή τιμή. Η τιμή γνωριμίας για τον Φεβρουάριο είναι τα 32 λεπτά (25p) για όλα τα προϊόντα!
Οι πελάτες θα βρουν ζάχαρη, τσάι, ρύζι, ζυμαρικά, κονσέρβες, τσάι, κέτσαπ και μια σειρά από άλλα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. "Δεν υπάρχουν ακριβές μάρκες, μόνο φαγητό σε προσιτές τιμές" είναι το μότο που έρχεται να λανσάρει τα νέα σούπερ μάρκετ. Ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου είχε παρουσιάσει τα σχέδιά του από το 2014, ψάχνοντας από τότε τα κατάλληλα σημεία για το άνοιγμα των καταστημάτων του.
Το πρώτο κατάστημα άνοιξε τις πύλες του στο Park Royal, βορειοδυτικά του Λονδίνου, και δίπλα στο άλλο του επιχειρηματικό "παιδί" easyBus. "Αυτός είναι ένας ακόμα τρόπος το brand Easy να εξυπηρετήσει με το μικρότερο κόστος. Λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία μου στη διανομή δωρεάν τροφίμων στην Ελλάδα και την Κύπρο, είναι ακόμα μια εμπορική προσπάθεια να πωληθούν βασικά προϊόντα στην τιμή των 32 λεπτών (25p) για τους μη προνομιούχους στην περιοχή Royal Park", δήλωσε ο Στέλιος Χατζηιωάννου.
Εκτιμά ότι υπάρχει κενό στην αγορά φθηνών τροφίμων παρά την ύπαρξη των Aldi και Lidl, ενώ είναι πιθανό τα easyFood να προκαλέσουν πλήγμα και στα τέσσερα μεγάλα σούπερ μάρκετ Tesco, Sainsbury, Asda και Morrisons. Ο κλάδος της αγοράς τροφίμων βρίσκεται αντιμέτωπος με αυξανόμενες πιέσεις από τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες, καθώς οι πελάτες πλέον επιλέγουν προϊόντα από όλες τις αλυσίδες τροφίμων. Οι μεγάλες "δυνάμεις" έχουν χάσει μερίδιο της αγοράς και πασχίζουν να ανταγωνιστούν τις πιο οικονομικές αλυσίδες. Τα καταστήματα της easyFoodstore, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, θα ανοιχτούν στις πιο υποβαθμισμένες περιοχές του νοτιοανατολικού Λονδίνου.