Το περασμένο έτος σημειώθηκε μείωση της τάξεως του 14,7% στη διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.(Επίσημα στοιχεία Media Services)
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση έφτασε τα 1,88 δις. ευρώ, έναντι 1,21 δις. ευρώ το 2009.
Μάλιστα η μείωση θα ήταν μεγαλύτερη στην περίπτωση που δεν συμπεριλαμβάνονταν τα έσοδα της “Χρυσής Ευκαιρίας”.
Μεγάλη πτώση παρουσίασε το ραδιόφωνο, η οποία έφτασε το 25%, ενώ ακολουθούν τηλεόραση (18%) και τα περιοδικά (16%). Σε ότι αφορά τις εφημερίδες κατέγραψαν πτώση 1,7%.
Ειδικότερα, στην TV, την πρώτη θέση είχε το Mega (175.134.699 ευρώ) και ποσοστό της συνολικής πίτας 30,03% (από 226.209.213 ευρώ και 31,65% το 2009), δεύτερος ήταν ο Antenna με 150.822.923 ευρώ και 25,86% (από 154.602.370 ευρώ και 21,63%), τρίτος ο... Alpha με 89.717.021 ευρώ και 15,38% (από 104.237.264 ευρώ και 14,58 %) και τέταρτο το Star με 80.120.902 ευρώ και 13,74% (από 118.803.121 ευρώ και 16,62 %).
Στην πέμπτη θέση ήταν το Alter με 58.266.765 ευρώ και 9,99% (από 78.733.355 ευρώ και 11,01% το 2009), η ΝΕΤ με 21.830.058 ευρώ και 3,74% (από 21.964.475 ευρώ και 3,07 %), η ΕΤ1 με 5.270.541 ευρώ και 0,9% (από 8.025.661 ευρώ και 1,12%) και η ΕΤ3 με 398.802 ευρώ και 0,07% (από 463.371 ευρώ και 0,06%).
ΠΗΓΗ: tvnea.blogspot.com