Στην πρώτη ειδική της δεύτερης ημέρας, ο οδηγός της Citroen DS3 τερμάτισε πρώτος με χρόνο 1:51.17, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το συμπατριώτη του παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ, (επίσης με Citroen DS3) με 1:51.57, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Νορβηγός Ματς Οστμπεργκ (Ford Fiesta), με 1:51.58. O Nορβηγός Σόλμπεργκ έμεινε στην 7η θέση, αλλά παραμένει πρώτος στην κατάταξη μέχρι τώρα...
Ωστόσο ο χρόνος που έχασε ήταν αρκετός και πλέον όλα είναι ανοιχτά, καθώς καραδοκεί ο Οζιέ που πλέον ανέβηκε στη 2η θέση της βαθμολογίας. Τη μάχη με τα χρονόμετρα ξεκίνησε πάλι το ελληνικό δίδυμο Αθανασσούλας-Ζακχαίος, οι οποίοι μπήκαν δυνατά κάνοντας τον όγδοο χρόνο!
Νικητής ο Οζιέ και στην 8η ειδική!
Ο Γάλλος, Σεμπαστιάν Οζιέ, ήταν ο νικητής και στη δεύτερη ειδική διαδρομή (Γυμνό 1), της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ακρόπολις.
Ο οδηγός της Σιτροέν DC3, που ήταν πρώτος και στην πρώτη σημερινή διαδρομή (Κλένια-Μυκήνες 1), τερμάτισε πρώτος με χρόνο 2:10.12, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το συμπατριώτη του παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λεμπ, (επίσης με Σιτροέν DC3) με 2:10.31, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Φινλανδός, Μίκο Χιρβόνεν (Σιτροέν DC3), με 2:10.35. Παραμένει πρώτος ο Σόλμπεργκ, η διαφορά, όμως, είναι πλέον στα 19,8'' και όλα είναι ανοιχτά!
«Όλα καλά. Πολύ σκληρή ειδική. Η ανάρτηση μου φάνηκε ότι μαλάκωσε προς το τέλος. Μάλλον υπερθερμάνθηκαν τα αμορτισέρ», ανέφερε ο Οζιέ. Ωστόσο, πολύ μικρή είναι και η διαφορά του τρίτου Λεμπ από τον δεύτερο ομόσταβλό του, καθώς τους χωρίζουν μόλις 3,1 δεύτερα.
«Πήγα φυλαγμένα σε κάποια πολύ δύσκολα σημεία. Είμαι χαρούμενος που τελείωσε αυτή η ειδική και είμαστε εδώ. Ήταν πολύ σκληρή για τα λάστιχα. Έχω πια συνηθίσει να καθαρίζω το δρόμο για τους άλλους», δήλωσε ο Λεμπ. Τη «μάχη» με τα χρονόμετρα συνεχίζει ο Αθανασσούλας, ο οποίος και στη δεύτερη ειδική έκανε τον όγδοο χρόνο!
Οζιέ και στην 9η ειδική!
Νίκησε και στην τρίτη ειδική του Σαββάτου ο Σεμπαστιάν Οζιέ καταφέρνοντας να μειώσει τη διαφορά του από τον Πέτερ Σόλμπεργκ στα 5.4 δευτερόλεπτα, νικώντας με την Citroen. «Πολύ καλό πρωινό για εμάς, σχεδόν τέλειο. Είμαι χαρούμενος, δήλωσε ο Οζιέ.
Ο Νορβηγός οδηγός επηρεάστηκε από το «καθάρισμα» των ειδικών, αλλά και από ένα λάθος που έκανε στην SS8, με αποτέλεσμα να έχει δύσκολο έργο στη συνέχεια. Στην τελευταία ειδική πριν το Service Park, ο Σόλμπεργκ έκανε τον τέταρτο χρόνο.
Στη δεύτερη θέση της ειδικής πλασαρίστηκε ο Μίκο Χιρβόνεν, ο οποίος άφησε τρίτο τον Σεμπάστιαν Λεμπ, Ωστόσο, στη γενική κατάταξη ο Ασλατός προηγείται έχοντας διαφορά 8,8 δευτερολέπτων από τον οδηγό της Ford.
Την έκπληξη κάνει ο Λάμπρος Αθανασσούλας, ο οποίος όσο περνά η ώρα είναι ταχύτερος. Μάλιστα, στην τρίτη ειδική έκανε τον έκτο χρόνο! Με αποτέλεσμα να αναρριχηθεί στην 19η θέση της γενικής κατάταξης.
«Πραγματικά δεν πίεσα. Τα πίσω λάστιχα έχουν φθαρεί. Φρενάρω αργά. Δεν το αφήνω να γλιστράει πολύ, και μάλλον πάμε ταχύτερα έτσι. Προσπαθώ να οδηγήσω πιο στρωτά. Διασκεδάζουμε, αλλά θα το φυλάξουμε στο Γυμνό 2 και θα κοιτάξουμε να περάσουμε καλά στη νυχτερινή ειδική», ανέφερε ο Έλληνας οδηγός.
Αναλυτικά οι χρόνοι μετά το SS9:
1. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, 2:24:09.4
2. Οζιέ,Citroen, +5.4
3. Λεμπ, Citroen, +15.0
4. Χιρβόνεν, Ford, + 23.8
5. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+2:44.7
6. Γουίλσον, Ford, +3:26.0
7. Ραϊκόνεν, Citroen, +4:57.2
8. Χάνινεν, Skoda, +5:35.5
9. Σόουζα, Ford, +7:57.6
10. Κιούπερς, Ford, +8:44.8
Πηγή: gazzetta.gr