Τα έντυπα Μέσα, καλώς ή κακώς σβήνουν, αφού το Ίντερνετ και η τεχνολογία έχουν κυριαρχήσει στα media. Οι εφημερίδες αργοπεθαίνουν, ωστόσο, δεν τα παρατάνε! Δεν πρόκειται δηλαδή να πέσουν αμαχητί…

Έτσι πολλές αθλητικές εφημερίδες προσπαθούνε για να βρούνε κάποιες τρόπους επιβίωσης. Ένας από αυτός είναι η διαφήμιση ειδήσεων. Δηλαδή δίνουν στο κοινό τους, μία μικρή γεύση για το τι θα δημοσιεύσει την άλλη μέρα η εφημερίδα. Αποκλειστικό ρεπορτάζ ή συνέντευξη για παράδειγμα.

Πως το κάνουν αυτό; Μα μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook να είναι καλά… Δημοσιεύουν στο στάτους του Fan page ποια θα είναι η θεματολογία της επόμενης μέρας και όποιος τσίμπησε… τσίμπησε.

Δείτε και το τελευταίο δελτίο κυκλοφορίας των αθλητικών εφημερίδων στις 14/6/2011