Στην τελευταία ειδική διαδρομή που έγινε στο Λουτράκι, ο Σεμπαστιάν Οζιέ έπρεπε απλώς να κρατήσει το προβάδισμα των 10,5 δευτερολέπτων που είχε από τον Λεμπ και αυτός ακριβώς έκανε! Πήρε την πρώτη θέση στην υπερειδική με το Citroen, αφήνοντας... 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω τον Λεμπ όπως έδειξε το φώτο φίνις.
Ετσι διατήρησε το προβάδισμα και πανηγύρισε την κατάκτηση του Ράλι Ακρόπολις. Βέβαια και ο άλλος οδηγός της Citroen, ο Λεμπ δεν μπορεί να έχει παράπονα καθώς με την 2η θέση στον ελληνικό αγώνα , πάει ολοταχώς για την κατάκτηση του όγδοου σερί παγκόσμιου πρωταθλήματος.
Την καλύτερη θέση από ελληνικής πλευράς πήρε ο Λάμπρος Αθανάσουλας (Ford Fiesta RS) που κατετάγη 19ος με 4:40:08.7.
Οι οκτώ πρώτοι της τελικής κατάταξης:
1. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία) CITROEN DS3 WRC 4:04:44.3
2. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία) CITROEN DS3 WRC 4:04:54.8 +10.5
3. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία) FORD Fiesta RS WRC 4:04:57.8 +13.4
4. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) CITROEN DS3 WRC 4:05:23.1 +38.7
5. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία) FORD Fiesta RS WRC 4:10:09.0 +5:24.7
6. Μάθιου Γουίλσον (Βρετανία) FORD Fiesta RS WRC 4:11:39.0 +6:54.6
7. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία) CITROEN DS3 WRC 4:13:13.7 +8:29.3
8. Γιούχο Χάνινεν (Φινλανδία) SKODA Fabia S2000 4:16:19.0 +11:34.6
Πηγή: gazzetta.gr