Το μυστήριο λύθηκε όταν ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Οικονομικών ζήτησε και πήρε λεπτομερή ανάλυση του λογαριασμού από τον ΟΤΕ. Τότε διαπιστώθηκε ότι κάποιος υπάλληλος ζούσε τις δικές του… φαντασιώσεις κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του, καλώντας επανειλημμένα τρείς διαφορετικές… «ροζ» τηλεφωνικές γραμμές! Αμέσως, διατάχθηκε έρευνα για να εντοπιστεί ο… ζωηρός υπάλληλος.

Οι συγκεκριμένες ώρες και ημέρες που έγιναν τα «πονηρά» τηλεφωνήματα θα δείξουν ποιος είχε υπηρεσία στο συγκεκριμένο κτίριο, του οποίου τα κλειδιά έχει μόνο ένας υπεύθυνος και απασχολούνται ελάχιστοι υπάλληλοι! Μόλις αποκαλυφθεί η ταυτότητα του «δράστη», θα διαταχθεί ΕΔΕ με το ερώτημα της οριστικής απόλυσής του από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Πηγή: protothema.gr