Τα καταστήματα έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγες εβδομάδες να μειώνουν τις τιμές τους, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Η φετινή εορταστική περίοδος είχε απώλειες σε τζίρο κοντά στο 20% κατά μέσο όρο για τα καταστήματα ένδυσης υπόδησης και οι προσδοκίες των εμπόρων στρέφονται τώρα στην περίοδο των εκπτώσεων που θα λήξουν στο τέλος Φεβρουαρίου.

«Τα καταστήματα είναι υποχρεωμένα να αναγράφουν δύο τιμές, η τιμή που ισχύει προ των εκπτώσεων και σαν απόλυτη τιμή και σαν ποσοστό, και φυσικά την τιμή που ισχύει μετά την έκπτωση», τόνισε αρχικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Καταναλωτών, Βασίλης Λίγκας και πρόσθεσε:

«Επίσης, πρέπει να γνωρίζουν πως αν αγοράσουν ελαττωματικά προϊόντα, έχουν το δικαίωμα της αλλαγής, αν είναι όμως από προσφορές ή από καλάθια που το αναγράφουν, τότε δεν έχουν δικαίωμα αλλαγής».

Ο κ. Λίγκας εφιστά την προσοχή των καταναλωτών και υπογραμμίζει: «Να μην πέφτουν θύματα του marketing, καθώς κάποια καταστήματα αναγράφουν μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων στις βιτρίνες, που δεν ισχύουν τελικά».