Οι χειμερινές εκπτώσεις του 2011 αποτελούν την τελευταία ευκαιρία των καταστηματαρχών να αυξήσουν τον τζίρο τους, που τον είδαν να πέφτει σε ελεύθερη πτώση το 2010 ενώ οι υπηρεσίες του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας δηλώνουν σε θέση ''μάχης'' για εξονυχιστικούς ελέγχους στα καταστήματα προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο εξαπάτησης των καταναλωτών με πλασματικές αρχικές τιμές ή με πλασματικά ποσοστά εκπτώσεων.
Όπως λένε οι ίδιοι οι έμποροι, συνολικά σε ετήσια βάση οι πωλήσεις έκαναν βουτιά 25%-30%, η οποία έγινε μάλιστα ακόμη μεγαλύτερη το τελευταίο τρίμηνο του 2010. Έτσι λοιπόν, σε μια περίοδο που καταγράφεται συνεχής επιδείνωση του οικονομικού κλίματος στη χώρα μας και οι Έλληνες εμφανίζονται ως οι πλέον απαισιόδοξοι ευρωπαίοι, τα καταστήματα δεν περίμεναν την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων για να προχωρήσουν σε μειώσεις τιμών.
Ήδη από την εορταστική περίοδο πωλούσαν με μειωμένες τιμές μέχρι και 50% προκειμένου να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών ενώ όπως σχολιάζει μιλώντας με δημοσιογράφους το μέλος του Δ.Σ. Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Ν. Γιαννέτος, τα ποσοστά των εκπτώσεων, από την πρώτη κιόλας ημέρα έναρξης των εκπτώσεων φέτος θα είναι τόσο υψηλά, ώστε θα κάνουν τους καταναλωτές να αναρωτιούνται εάν είναι πραγματικά.
ΠΗΓΗ: protothema.gr