Την ίδια ώρα δεκάδες φορτηγά με ευπαθή και άλλα προϊόντα για διάφορους προορισμούς της χώρας, παραμένουν εγκλωβισμένα σε πολλά νησιά.
Στο Ηράκλειο της Κρήτης, το πλοίο <<Κνωσός Παλλάς>> των Μινωικών που φόρτωσε χθες 40 περίπου νταλίκες με ευπαθή προϊόντα παραμένει δεμένο στο λιμάνι. Σύμφωνα με το κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, το πλοίο δεν μπορεί να αποπλεύσει από Ηράκλειο για Πειραιά, καθώς δεν υπάρχει χώρος στο λιμάνι να δέσει όπου βρίσκονται ακινητοποιημένα δεκάδες πλοία, λόγω της απεργίας της ΠΝΟ.
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε χθες τη συνέχιση της απεργίας έως στις 6 το πρωί της Τρίτης και σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι παρά τη συνάντηση που είχαν τα μέλη της συνομοσπονδίας με τον υπουργό Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μ.Χρυσοχοϊδη, δεν επιλύονται τα συνολικά βασικά αιτήματα του κλάδου των ναυτικών.
Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας σε ανακοίνωσή του σχολιάζοντας τη συνέχιση της απεργίας των ναυτεργατών, κάνει λόγο για σημαντική επιβάρυνση των ακτοπλοϊκών εταιρειών και ότι έρχεται η χρονική στιγμή που οι περισσότερες εταιρείες θα δηλώσουν αδυναμία επιβίωσης.
Αναφέρει ότι <<εάν πτωχεύσει η επιβατηγός ναυτιλία η ναυτική ανεργία θα ανέλθει στα ύψη με τραγικά όμως αποτελέσματα για όλους ναυτικούς νησιώτες και πλοιοκτησία>>.
Χθες το πρωί οι ναυτεργάτες πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο λιμάνι του Πειραιά. Στο πλευρό τους ήταν και ο Σύλλογος Υπαλλήλων ΝΑΤ, που και αυτός βρίσκεται εδώ και ημέρες σε κινητοποιήσεις.
Στην συγκέντρωση μίλησε ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς ενώ χαιρέτησε ο πρόεδρος του συλλόγου υπαλλήλων ΝΑΤ Γιώργος Δαούσης, που τόνισε ότι οι εργαζόμενοι στο ΝΑΤ θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους σε συνεργασία με τους Ναυτεργάτες και τους Συνταξιούχους, ώστε να ανατραπούν τα σχέδια της Κυβέρνησης για την κατάργηση του ΝΑΤ.
Η ΠΝΟ ζητεί από την κυβέρνηση τη διατήρηση του ΝΑΤ με συνέχιση της χρηματοδότησής του από τον τακτικό προϋπολογισμό, καθώς και διατήρηση των εφάπαξ παροχών, όπως αυτά χορηγούνται σήμερα.
Συνδικαλιστές ανέφεραν χθες ότι ουσιαστικά με το άρθρο 27 διαλύεται το ΝΑΤ από 01/01/2013 και μπαίνει υπό την ομπρέλα του ΙΚΑ.
Επίσης οι Έλληνες ναυτικοί, αξιώνουν διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους, αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης και καταπολέμηση της ανεργίας.