Και κάνει λόγο για τις δηλώσεις του υφυπουργού Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη και την αλλαγή προφίλ της διαφημιστικής εκστρατείας της χώρας μας για τον τουρισμό, όπου θα προβάλλονται περισσότερο πολιτιστικά στοιχεία. Κάτι που, βέβαια, κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει αφού υπάρχει η ανάγκη για ποιοτικό τουρισμό.
«Χρόνια ολόκληρα κάναμε διαφήμιση με ωραίες γυναίκες, οι οποίες έδειχναν τα ωραία οπίσθια τους μπροστά στη θάλασσα. Τώρα τελειώνουμε μ' αυτά», είναι η ελληνική θέση. Τελικά, θα πεινάσει και το μάτι μας. ΔΝΤ και σ' αυτό.