Η επιλογή του ΛΑΟΣ να τοποθετήσει σε ένα μνημονιακό υπουργείο ένα στέλεχος πρώτης γραμμής του κομματικού του σωλήνα, το φέρνει αντιμέτωπο με μεγάλες κυβερνητικές ευθύνες, σε ένα τομέα που τον τελευταίο 1,5 χρόνο αποτελεί ηλεκτρική καρέκλα.

Δεν είναι μόνο το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων που άνοιξε μεγάλες πληγές η σκληρή πολιτική Ραγκούση στην απελευθέρωση των ταξί. Έντονα συγκρουσιακό κλίμα πυροδοτεί η σθεναρή αντίδραση των εργαζομένων στον σφυροκοπημένο κλάδο των αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) και του σιδηροδρόμου εξαιτίας του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας που οδήγησε σε πολυήμερες απεργειακές κινητοποιήσιες το προηγούμενο διάστημα και η πλήρης απελευθέρωση της αγοράς των φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης, που ο κ. Ραγκούσης σχεδίαζε να «ξεβολέψει» από τις μεταβατικές διατάξεις Ρέππα.

Ομιχλώδες είναι το τοπίο και στον τομέα των δημοσίων έργων και των αποκρατικοποιήσεων. Ο κ. Βορίδης θα πρέπει μέχρι τα τέλη του μήνα να έχει καταλήξει σε οριστικές λύσεις για να αντιμετωπίσει την κατάρρευση των συμβάσεων παραχώρησης που παρά τις πολύμηνες διαπραγματεύσεις μεταξύ εργολάβων, τραπεζών και πολιτείας έχουν παγώσει έργα 9 δις. ευρώ, βγάζοντας στο δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους. Στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων προτεραιότητα δίνεται στην επέκταση της σύμβασης του Ελευθέριος Βενιζέλος για άλλα είκοσι χρόνια που φαίνεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες αλλά και στην ιδιωτικοποίηση της προβληματικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τίποτα από όσα περιγράφονται δεν θα είναι…περίπατος για τον νέο υπουργό που θα πρέπει το συντομότερο δυνατό να πάρει σαφείς και ξεκάθαρες αποφάσεις και να δώσει το στίγμα της δικής του πολιτικής όσο φυσικά του το επιτρέπουν οι δύσκολες συνθήκες που διανύει η χώρα.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Βορίδης σχεδιάζει αλλαγή γραμμής πλεύσης στο θέμα των ταξί, κάτι όμως που θα φανεί τις επόμενες ώρες από τις προγραμματικές δηλώσεις στην βουλή.

Θυμίζουμε ότι ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης δεν δίστασε από την πρώτη στιγμή της σκληρής κόντρας με τον πρώην υπουργό Υποδομών να συμπαρασταθεί στον κλάδο, ενώ πριν από ένα μήνα εξαπέλυσε επίθεση στον κ. Ραγκούση, δημοσιοποιώντας την απάντηση του Επιτρόπου Όλι Ρέν στον Ευρωβουλευτή του ΛΑΟΣ κ. Νίκο Σαλαβράκο ότι η απελευθέρωση των ταξί δεν περιλαμβάνεται στο μνημόνιο.

Στο θέμα της εργασιακής εφεδρείας που είναι επιταγή των δανειστών μας ο νέος υπουργός δεν μπορεί να κάνει πολλά, παρά την γενικευμένη άποψη ότι ξεγυμνώνει πλήρως τις αστικές συγκοινωνίες από προσωπικό, επιβαρύνοντας δραματικά την ποιοτική τους λειτουργία.

Αρνητική από την πρώτη στιγμή παρά την διαγραφή από το κόμμα του προέδρου των αυτοκινητιστών κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου για την άκομψη δημόσια επίθεση στον επικεφαλής του ΙΚΑ κ. Ροδόλφο Σπυρόπουλο, εμφανίζεται και η ΝΔ.

Τα περισσότερα στελέχη της έχουν εκφραστεί ενάντια σε μία γενικευμένη απελευθέρωση του κλάδου, άραγε θα τηρήσουν την ίδια στάση και τώρα που συγκυβερνούν;

Πηγή: protothema.gr