Το 72o -κατά σειρά λειτουργίας- κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτης, στη συμβολή των οδών Ευριπίδου 69 και Αιγέως, στη θέση του πρώην εργοστασίου της “ΙΖΟΛΑ” αποτελεί ίσως το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ της χώρας εξυπηρετώντας τις ανάγκες των κατοίκων, όχι μόνο της Καλλιθέας, αλλά και των όμορων δήμων.
Κατασκευάστηκε στο οικόπεδο που φιλοξενούσε το ιστορικό κτίριο της βιομηχανίας που κατασκεύαζε ελληνικά ψυγεία και δόθηκε στο κοινό το 2010. Εκτείνεται σε 3 επίπεδα, διαθέτει 11.000 τ.μ. εκθεσιακούς χώρους, 5.000 τ.μ. αποθηκευτικούς χώρους, 40 ταμεία και 530 θέσεις δωρεάν στάθμευσης.
Το υπερκατάστημα διαθέτει, εκτός από όλα τα τμήματα ενός σύγχρονου supermarket, αρτοζαχαροπλαστείο, καφεκοπτείο, εποχιακά είδη, βιβλιοπωλείο, παιχνίδια, είδη οικιακού εξοπλισμού, είδη ρουχισμού, είδη κήπου, καθώς επίσης, παιδότοπο, καφέ-εστιατόριο και στεγνοκαθαριστήριο.
Το συνολικό κόστος της επένδυσης για την ανέγερση του υπερκαταστήματος της αλυσίδας στην Καλλιθέα, υπερέβη τα 20 εκατομμύρια ευρώ και δημιουργήθηκαν συνολικά 400 νέες θέσεις εργασίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιχείρηση διέθεσε στο Δήμο Καλλιθέας 10 στρέμματα, τα οποία διαμόρφωσε με δική της δαπάνη σε χώρους κοινόχρηστου πρασίνου και πεζόδρομο με ελεύθερη πρόσβαση για όλους τους πολίτες.
Η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος
Εμβληματικό για την ΑΒ Βασιλόπουλος είναι το πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα ΑΒ Εθνικής, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 30 Οκτωβρίου 1992, αλλά στη νέα μορφή παραδόθηκε το 2015.
Στο AB MEGA Εθνικής στο οποίο εργάζονται 185 άτομα, οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα 23 ταμεία, εκ των οποίων τα 5 είναι self-check out. Επίσης, το κατάστημα διαθέτει συνολικά 280 θέσεις στάθμευσης και ειδικό χώρο για τα ποδήλατα, ενώ λειτουργεί και ολοκληρωμένο κέντρο ανακύκλωσης συσκευασιών και δεξαμενή ανακύκλωσης λαδιού.
Σε έναν χώρο συνολικής έκτασης 3.500 τ.μ., ο καταναλωτής βιώνει μια ξεχωριστή εμπειρία αγορών στα ανανεωμένα και μεγαλύτερα «ΑΒητικά» τμήματα.
Υπάρχουν τμήματα όπως «Αρτοζαχαροπλαστείο» όπου προσφέρεται καθημερινά φρέσκο ψωμί και εκλεκτά γλυκίσματα, «Έτοιμα Γεύματα», όπου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν μαγειρεμένα γεύματα από την παραδοσιακή κουζίνα του τόπου, «Οπωροπωλείο» όπου διατίθενται ελληνικά οπωροκηπευτικά, ενώ στο «Κρεοπωλείο» προσφέρονται κρέατα από Έλληνες και ξένους παραγωγούς.
Στα τμήματα «Τυριών» και «Deli», οι καταναλωτές μπορούν να βρουν εκλεκτές γεύσεις από διάφορα μέρη του κόσμου, καθώς και αλλαντικά γνωστών παραγωγών, τα οποία φτιάχτηκαν με διαλεχτό κρέας, στο «Ιχθυοπωλείο» διατίθενται φρέσκα ψάρια, τα οποία καθαρίζονται επί τόπου, ενώ στο τμήμα «Περί απόλαυσης…», διατίθενται καφέδες με μοναδικά χαρμάνια και ξηροί καρποί διαλεχτής ποιότητας.
Επίσης, το κατάστημα διαθέτει Wine Tester, με μοναδικές ετικέτες από την εγχώρια και την παγκόσμια οινική παραγωγή, ενώ το τμήμα «Καλλυντικών» έχει ειδικό stand για μακιγιάζ.
Ανακαινίσεις καταστημάτων και το 2022
Η αλυσίδα Σκλαβενίτης με επικεφαλής τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη αναμένεται να προχωρήσει και το 2022 σε ανακαινίσεις 40 καταστημάτων σε διάφορες περιοχές της χώρας, με στόχο να προσφέρει καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές της. Υπενθυμίζεται ότι την τριετία 2017-2019 ολοκλήρωσε τις ανακαινίσεις 308 καταστημάτων που ανήκαν στο δίκτυο της πρώην Μαρινόπουλος.
Παράλληλα η εταιρεία συνεχίζει τη δυναμική ανάπτυξη και του ηλεκτρονικού της καναλιού καθώς το sklavenitis.gr που τέθηκε σε λειτουργία πριν από έναν χρόνο πλέον εξυπηρετεί πέραν της Αττικής και τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, της Λάρισας και της Πάτρας. Η ανάπτυξη του e-market της εταιρείας αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο έτος, εξυπηρετώντας νέες περιοχές αλλά και με τον εμπλουτισμό των διαθέσιμων κατηγοριών.
Αν και μέσα στην πανδημία ο κλάδος των Οnline σούπερ μάρκετ αναπτύχθηκε ραγδαία, κύκλοι κοντά στον εταιρεία επεσήμαιναν στο mononews ότι οι καταναλωτές της Σκλαβενίτης μετά τα lockdown επέστρεψαν στην πλειονότητά τους στην εμπειρία του φυσικού καταστήματος ενώ υπολογίζεται ότι οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν περίπου το 1,5% του τζίρου της αλυσίδας.
Σημειώνεται ότι η Σκλαβενίτης, το 2020 επέστρεψε σε κερδοφορία για πρώτη φορά μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος το 2017, με τζίρο στα 3,79 δισ. ευρώ, αύξηση 15% σε σχέση με το 2019 και καθαρά μετά από φόρους κέρδη στα 63,6 εκατ. ευρώ.