Facebook καιTwitter. Πρόκειται αδιαμφισβήτητα για δύο λέξεις που τις ακούμε πρακτικά καθημερινά. Η χρονιά που φεύγει συνιστά και για τις δύο πασίγνωστες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μια περίοδο-αναφοράς στην μελλοντική τους εξέλιξη. Το Facebook έφτασε να γίνει ταινία. Λένε ότι θα «αγοράσει» το γράμμα «f».
Ο ιδιοκτήτης και ιδρυτής του αναδείχθηκε από το περιοδικό «Time» ως το πρόσωπο της χρονιάς. Το Twitter ξεκίνησε χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες, αλλά η αμεσότητά του κέρδισε γρήγορα τους «celebrities» και από εκεί ήταν θέμα χρόνου να κερδίσει και τους υπόλοιπους χρήστες του διαδικτύου.
Στο σχεδιάγραμμα που ακολουθεί βλέπετε συμπυκνωμένα μερικά από τα σημαντικότερα δημογραφικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν τις δύο ιστοσελίδες που τόσο μας απασχόλησαν μέσα στο 2010, αλλά και σίγουρα θα μας απασχολούν και στο μέλλον.
Πηγή: Newsday.gr