Η μείωση του μπάτζετ για το Πολεμικό Ναυτικό στα 2 δις και η αναβολή στην απόφαση για το πρόγραμμα των κορβετών αλλάζει τη στρατηγική των εταιρειών, που διεκδικούν τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών ΜΕΚΟ. Τόσο για τα δύο φαβορί που διεκδικούν  τη ναυπήγηση των Ελληνικών κορβετών, την Ιταλική Fincantieri και τη Γαλλική Naval Group όσο και για τους βασικούς «μονομάχους» στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των τεσσαρων φρεγατών ΜΕΚΟ κλάσης «ΥΔΡΑ», τη Γερμανική Κοινοπραξία TKMS-Thales Netherlands και την Αμερικανική Lockheed Martin.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Newpost.gr