Η απόφαση ήταν ομόφωνη με σύμφωνη εισαγγελική εισήγηση. Όπως υποστήριξε η εισαγγελέας, «ο Πέτρος Φιλιππίδης δεν είναι ύποπτος φυγής και δεν είναι επικίνδυνος για την τέλεση αξιόποινων πράξεων. Οι καταγγελλόμενες πράξεις είχαν ως κοινό παρονομαστή το θέατρο και την τηλεόραση που δεν είναι φιλικό πλέον προς αυτόν. Οι περιοριστικοί είναι αρκετοί, δεν βρίσκεται σε θέση ισχύος για να εκμεταλλευτεί τη θέση του».
Στον ηθοποιό επιβλήθηκε ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης μία φορά το μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής του.
Νωρίτερα, το δικαστήριο έκρινε ομόφωνα τον Πέτρο Φιλιππίδη ένοχο για το αδίκημα της απόπειρας βιασμού κατά συρροή σε βάρος δύο γυναικών και του επέβαλε κατά συγχώνευση ποινή κάθειρξης οκτώ ετών, ενώ νωρίτερα τον είχε ομόφωνα απαλλάξει από το αδίκημα του βιασμού κατ/εξακολούθηση και τον είχε κρίνει αθώο λόγω αμφιβολιών.
Ο γνωστός ηθοποιός λοιπόν, από τη στιγμή που δεν βρίσκεται στη φυλακή, μπορεί να κυκλοφορεί δημόσια και χωρίς πρόβλημα, ωστόσο είναι κάτι που αποφεύγει. Δεν είναι τυχαίο πως δεν θέλει να διαρρεύσει ούτε η διεύθυνση της νέας του κατοικίας, ώστε να μην υπάρξουν κάμερες στο δρόμο.
Πριν από λίγες ημέρες ωστόσο, χωρίς να γίνει αντιληπτός από πολλούς, έκανε την πρώτη δημόσια εμφάνισή του και μάλιστα σε θέατρο. Συγκεκριμένα, εθεάθη σύμφωνα με δημοσίευση γνωστού λογαριασμού στο twitter στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων για να δει το Berlin Alexanderplatz, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού όπου παίζει κι ο γιός του, ωστόσο αποχώρησε πριν ξεκινήσει η παράσταση!
Ιδού:
Χρύσα Ρώπα: Όταν έμαθα για τον Φιλιππίδη ντράπηκα που έπεσα έξω – Είχα αντιρρήσεις με τον τρόπο που διαχειριζόταν την εξουσία
Η Χρύσα Ρώπα συνάντησε το βράδυ της Τρίτης (28/2) την Αννίτα Πάνια και τον Ηλία Ψινάκη στο «Έλεος!» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη και την βοήθεια που του είχε ζητήσει παλιότερα.
Η ηθοποιός, όπως αποκάλυψε, είχε προσέξει κάποια σημάδια κατάχρησης εξουσίας, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν περίμενε να συμβούν όλα αυτά που καταγγέλθηκαν.
«Σοκ μεγάλο. Είναι διαφορετικά για εμάς που ήμασταν κοντά και διαφορετικά για κάποιον που το μαθαίνει. Δηλαδή, αν μου έλεγες για τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, εντάξει. Αυτό ήταν κάτι που δεν ήθελες να συμβεί στη ζωή σου, να μην το ακούσεις. Δεν είχα αντιληφθεί κάτι τέτοιο. Είχα φοβερές αντιρρήσεις με τον τρόπο που διαχειριζόταν την εξουσία και για αυτό δεν βρεθήκαμε πολλές φορές στο θέατρο. Όταν είχα την αδερφή μου με καρκίνο, ακυρώθηκε η ασφάλεια και έπρεπε να βρω χρήματα. Δεν της είπα ότι πεθαίνει. Το αφήσαμε έτσι. Είχε και πολύ λίγο διάστημα. Πέρασα από όλα τα θέατρα και ζήτησα 5.000. Ο Πέτρος μου έδωσε 10.000 ευρώ, έκανα μια σειρά στην τηλεόραση και του τα γύρισα πίσω και μου τα γύρισε. Είναι τόσο μαύρο, τόσο σκοτεινό το δεύτερο μέρος του έργου που τι να πεις. Το σκέφτομαι συνέχεια, αλλά είναι τόσο σκοτεινό το άλλο, η κατάχρηση εξουσίας» είπε και πρόσθεσε:
«Ήταν σε άλλα επίπεδα ο Πέτρος, φαινόταν ένας πλούτος. Υπήρχε μια άνεση οικονομική. Όταν του δίνουν ένα θέατρο, εξαρτάσαι από αυτούς που έχουν την εξουσία. Ήμουν στο Παρίσι και επειδή είναι νέα γενιά που δεν συναντιόμαστε στις δουλειές, ντράπηκα που ήμουν τόσο έξω, που έπεσα τόσο έξω για τον Πέτρο Φιλιππίδη. Στη δική μου ιστορία, με αφορούσε, γιατί ήμουν στο θέατρο με ένα από τα άτομα που κατήγγειλαν. Με βασάνιζε, γιατί δεν ήρθε κανείς να μου το πει; Δεν ήξεραν ότι είμαι και μαγκάκι;».