Για την υπόθεση η βιομηχανία έχει καταθέσει αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον της περιβαλλοντικής οργάνωσης, η οποία εκδικάζεται στις 7 Φεβρουαρίου.
Στην τρέχουσα έκδοση του Οδηγού Καταναλωτών για τα μεταλλαγμένα που ανακοίνωσε η Greenpeace στις 25 Ιανουαρίου, η Δέλτα κατατάχθηκε στην προτελευταία θέση στην κατάταξη του Οδηγού Καταναλωτών (στην τελευταία ήταν η Νεογάλ) με τις τρεις πρώτες θέσεις να λαμβάνουν οι Αγνό, Εβροφάρμα και Μεβγάλ.
Η κατάταξη προέκυψε βάσει τεσσάρων κριτηρίων αξιολόγησης (πιστοποιητικά από φορείς ελέγχου και πιστοποίησης για τη χρήση μη μεταλλαγμένων στις ζωοτροφές, πιστοποιητικά και γραπτές εγγυήσεις που αποδεικνύουν τη χρήση μη μεταλλαγμένων ζωοτροφών κ.ά.) που είναι για όλες τις εταιρείες κοινά.
Η εταιρεία προσκόμισε όλες τις εγγυήσεις και αναλύσεις για τη μη χρήση μεταλλαγμένων στις ζωοτροφές, ωστόσο ενώ είχε δηλώσει ότι θα προβεί σε σήμανση στη συσκευασία του τελικού της προϊόντος έως τον Μάιο του 2010, δεν το έχει κάνει μέχρι και σήμερα. Η σήμανση είναι ο μόνος τρόπος να μπορούν οι καταναλωτές να γνωρίζουν τι τρώνε, υπογραμμίζει η περιβαλλοντική οργάνωση, η οποία υποστηρίζει ότι το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης αδυνατεί να προχωρήσει στην κατάλληλη σήμανση στη συσκευασία του τελικού προϊόντος, παρά τις περσινές ανακοινώσεις της υφυπουργού κυρίας Μιλένας Αποστολάκη.
«Αυτή τη στιγμή η ΔΕΛΤΑ επιχειρεί να εμποδίσει τη δημοσιοποίηση της συνολικής στάσης ενάντια στα μεταλλαγμένα, παρόλο που τα ίδια αυτά κριτήρια την είχαν φέρει στην πρώτη θέση στην προηγούμενη έρευνα της οργάνωσης τον Μάιο του 2010. Ετσι, κινείται νομικά εναντίον της Greenpeace, με βασικό της αίτημα την απόσυρση του Οδηγού», υποστηρίζει η οργάνωση, η οποία καταγγέλλει τη γαλακτοβιομηχανία για το ότι αγνοεί όχι μόνο την απαίτηση χιλιάδων καταναλωτών να γνωρίζουν τι τρώνε, αλλά και την πρόθεση όλων των άλλων εταιρειών που συμμετέχουν στη διαδικασία, να ενημερώσουν τους καταναλωτές για την πολιτική τους απέναντι στα μεταλλαγμένα.
Εφόσον η Δέλτα πετύχει τον στόχο της, ο Οδηγός Καταναλωτών ενδέχεται να αποσυρθεί από την ηλεκτρονική σελίδα της Greenpeace και το καταναλωτικό κοινό δεν θα είναι σε θέση πλέον να ενημερώνεται για τη στάση των εταιρειών ζωικών προϊόντων απέναντι στα μεταλλαγμένα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η οργάνωση πρωτοστατεί από το 1997 στον αγώνα κατά των μεταλλαγμένων και ήταν η πρώτη που αποκάλυψε στην Ελλάδα αντίστοιχα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ.
Πηγή: protothema.gr