Η κατασκευή του μακρύτερου μέχρι στιγμής τούνελ στην ιστορία της Βουλγαρίας έχει τελειώσει και αναμένεται να δοθεί σύντομα στην κυκλοφορία ώστε να αναβαθμίσει περαιτέρω τη σύνδεσή της με την Ελλάδα.
Όπως αναφέρει το carandmotor.gr, ένα ακόμη κομμάτι του "παζλ", που συνθέτει τον αυτοκινητόδρομο Στρούμα (μέρος του E79), παραδίδεται τις επόμενες ημέρες στην κυκλοφορία συντομεύοντας έτσι το χρόνο που χρειάζεται κανείς για να φτάσει από την πρωτεύουσα της χώρας έως τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα.
Σύμφωνα και με βουλγάρικα μέσα η σήραγγα "Zheleznitsa" αποτελεί μέχρι στιγμής το τελευταίο τμήμα του αυτοκινητόδρομου, ο οποίος παίρνει το όνομά του από τον ποταμό Στρυμόνα και η παράδοσή της στην κυκλοφορία, έπειτα από πολλές καθυστερήσεις, έχει προγραμματιστεί για τις 20 Φεβρουαρίου.
Η μήκους δύο χιλιομέτρων διπλή σήραγγα βρίσκεται κοντά στην πόλη Blagoevgrad στα νοτιοδυτικά της Βουλγαρίας με τον αρχικό προϋπολογισμό του έργου να ανέρχεται στα 128 εκατ. ευρώ. Εκτός από την ίδια τη σήραγγα το έργο περιλαμβάνει και τα υπόλοιπα απαιτούμενα οδικά έργα που χρειάζονται για τη σύνδεσή της με τον αυτοκινητόδρομο και έχουν συνολικό μήκος περίπου 2,5 χιλιόμετρα, στην είσοδο και την έξοδό της.
Η διπλή σήραγγα "Zheleznitsa" ξεκίνησε να κατασκευάζεται προς τα τέλη του 2019 και αποτελείται από δύο ανεξάρτητα τμήματα. Η σήραγγα πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές αναφορικά με τα συστήματα ασφάλειας, τον εξαερισμό της και τις υποδομές που χρειάζεται να έχει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Μεταξύ αυτών των υποδομών περιλαμβάνονται τέσσερεις διάδρομοι για πεζούς αλλά και δύο για οχήματα, ενώ έχει κατασκευαστεί και ένα ελικοδρόμιο.
Ο αυτοκινητόδρομος Στρούμα, έχει συνολικό μήκος 173,28 χλμ. και συνδέει τη βουλγαρική πρωτεύουσα με τα ελληνικά σύνορα, ενώ αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου IV. Ο εν λόγω αυτοκινητόδρομος είναι στρατηγικής σημασίας για την περιφερειακή ανάπτυξη, καθώς θα συνδέει τη δυτική και την κεντρική Ευρώπη με το Αιγαίο μέσω της γειτονικής χώρας. Το αντίστοιχο ελληνικό τμήμα φτάνει μέχρι τη Θεσσαλονίκη.