Λέξεις όπως αναπάντητη, sms, 3210 και αργότερα MSN, hi5, Myspace, Facebook, Instagram κ.λπ., ήταν άγνωστες. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 με αρχές 1990, η αγορά ήταν τελείως διαφορετική.
Ήταν η εποχή της ανεμελιάς, όχι μόνο για τα παιδιά και τους έφηβους. Η «σοβαρότητα», το υπέρμετρο άγχος, η ολική αποχαύνωση, η μείωση του γέλιου, της διασκέδασης και της ψυχαγωγίας, θα καθυστερούσαν. Η ιερή έννοια της αλάνας βαστούσε γερά.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, πιθανότατα το 1992, μία νέα τάση εμφανίστηκε στις νεανικές παρέες, τα σπίτια και τα σχολεία.
Διαβάστε τη συνέχεια στο menshouse.gr