Η εφημερίδα Merkur στην ιστοσελίδα της δημοσιεύει άρθρο σχετικά με τα κόλπα που μηχανεύονται οι καταστηματάρχες στη Ρόδο για να πουλούν πιο ακριβά τα ποτά τους για παράδειγμα. Το άρθρο, το οποίο αναπαρήγαγε η Deutsche Welle σημειώνει: «Η Ρόδος, ένα από τα μεγαλύτερα νησιά και ένας από τους πιο δημοφιλής τουριστικούς προορισμούς, ήταν και ο λόγος του ταξιδιού του Πέτερ Γκίζελ και της ομάδας του για το τελευταίο επεισόδιο του προγράμματος «Προσοχή κοροϊδία», το οποίο μεταδόθηκε στο κανάλι KabelEins στις 11 Ιουλίου. Ο λόγος του ταξιδιού τους δεν ήταν όμως οι διακοπές, αλλά η αποκάλυψη των κόλπων που μετέρχονται οι ιδιοκτήτες εστιατορίων στην ιστορική παλιά πόλη. Το σχέδιό τους ήταν απλό. Παρήγγειλαν δύο μικρές ξανθές μπύρες για να τις απολαύσουν στη ζέστη. Ωστόσο αυτό που τους σέρβιραν στο πρώτο εστιατόριο, το χαρακτήρισαν σκωπτικά ως «Κολοσσό της Ρόδου»: δύο τεράστια ποτήρια μπύρας, η καθεμία γεμάτη με ένα λίτρο. Όχι μόνο αυτό που τους σέρβιραν ήταν πολύ μακριά από αυτό που είχαν παραγγείλει αλλά και η μπύρα ήταν επίσης υπερβολικά υπερτιμημένη».
Η μπύρα στη Ρόδο κοστίζει όσο και στο Μόναχο
Και το δημοσίευμα συνεχίζει: «Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει, ο δοκιμαστής που εργαζόταν για την τηλεόραση εξεπλάγη. Η τιμή της μπύρας ήταν παρόμοια με αυτή στη Γιορτή της Μπύρας στο Μόναχο. Ένα λίτρο κοστίζει 15 ευρώ στο ελληνικό νησί και επομένως κυμαίνεται στις μέσες τιμές της Γιορτής της Μπύρας το 2023 (14,90 ευρώ). Ο Πέτερ Γκίζελ πλήρωσε επίσης 16,50 ευρώ για μια μικρή σαλάτα. Αυτό δεν φαινόταν στον κατάλογο γιατί απλά δεν του τον έδωσαν. Μια μεθοδική απόκρυψη; Ακόμη και σε επόμενες επισκέψεις στο ίδιο εστιατόριο όταν τους ζήτησαν τον κατάλογο, πήραν έναν κατάλογο χωρίς τιμές. Μόνο όταν είπαν ότι είναι τηλεοπτικό συνεργείο πήραν έναν κατάλογο με τιμές».
Και λίγο παρακάτω αναφέρεται: «Σε ένα άλλο μπαρ, η ομάδα του KabelEins είχε παρόμοια εμπειρία: τους χρέωσαν 9,50 ευρώ για 0,7 λίτρα μπύρας. Το γεγονός ότι ο σερβιτόρος μισοαστεία μισοσοβαρά αναφέρθηκε στις μικρές μπύρες ως «γυναικείες μπύρες» ήταν απλώς το κερασάκι στην τούρτα». Το δημοσίευμα πάντως καταλήγει πως δεν είναι όλοι το ίδιο και ακόμα και πολλοί συνάδελφοί τους εστιάτορες επικρίνουν τέτοιες συμπεριφορές.