Τέλος στο θρίλερ με το 4ο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας έδωσε η μελέτη του διορισμένου μεταλλειολόγου, καθηγητή στο ΕΜΠ, η οποία στις 89 σελίδες της καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι παραμορφώσεις προκλήθηκαν από σύγκρουση και όχι από έκρηξη. Το συγκεκριμένο κοντέινερ είχε μεταφερθεί με εντολή του Εφέτη Ανακριτή από τη Θεσσαλονίκη, όπου βρισκόταν σε φυλασσόμενο χώρο, στο Κουλούρι Λάρισας μετά από αίτημα τεχνικών συμβούλων, οι οποίοι υπέθεταν ότι υπήρξε έκρηξη στο μπροστινό μέρος του κοντέινερ.

Διαβάστε περισσότερα για τα νέα στοιχεία στο newpost.gr