Το εν λόγω μοντέλο, το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα από τον ίδιο τον Πρόεδρο της εταιρείας, τον Carlos Ghosn, αποτελεί με το DeZir το δεύτερο δείγμα γραφής, το οποίο αντικατοπτρίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής εταιρείας. Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τους ίδιους τους Γάλλους, το Captur αποτελεί τον φορέα μιας πλειάδας σχεδιαστικών στοιχείων και γνωρισμάτων που σε σύντομο χρονικό διάστημα θα μεταμοσχευθούν, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, στα μοντέλα παραγωγής της εταιρείας.

Τι ακριβώς όμως είναι το νέο Captur; Εκ πρώτης όψεως, πρόκειται για ένα φουτουριστικό crossover μοντέλο, με σπορτίφ χαρακτηριστικά (σας θυμίζει μήπως κάτι από Nissan Juke;), κύριο χαρακτηριστικό του οποίου είναι οι εντυπωσιακές πόρτες-φτερά γλάρου. Από εκεί και πέρα, εξίσου… συναρπαστικά είναι και άλλα στοιχεία της εξωτερικής αμφίεσής του (σημ.: οι διαστάσεις του βρίσκονται ανάμεσα σε εκείνες του Clio και του μεγαλύτερου Megane), όπως είναι η αποσπώμενη οροφή του, η οποία το μετατρέπει σε cabriolet και στηρίζεται σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο από ανθρακονήματα) και οι θηριώδεις τροχοί των 22 ιντσών(!). Εξίσου… φαντασμαγορικό είναι και το εσωτερικό, όπου κυριαρχούν οι πορτοκαλί αποχρώσεις, τα εντυπωσιακά μπάκετ καθίσματα και οι χυτές γραμμές σε ταμπλό και πόρτες.

Από εκεί και πέρα, προκειμένου να ενισχυθεί ο σπορτίφ χαρακτήρας της κατασκευής, οι ιθύνοντες της Renault αποφάσισαν να εξοπλίσουν το Capture με έναν ισχυρό και ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα, με διπλό τούρμπο, χωρητικότητα 1,6 λίτρων και ισχύ 160 ίππων. Αξιομνημόνευτη είναι επίσης και η τιμή της μέγιστης ροπής, η οποία αγγίζει τα 380 Nm από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Αξίζει να προσθέσουμε πως το εν λόγω μηχανικό σύνολο, το οποίο εκλύει μόλις 99 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο κίνησης, συνεργάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με την ονομασία EDC (Efficient Dual Clutch). Οι καινοτομίες όμως δε σταματούν εδώ. Το Captur και συγκεκριμένα το σύστημα μετάδοσης της κίνησης (σ.σ.: στους εμπρός τροχούς) συνεργάζεται για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με τη δημιουργία ενός σπορτίφ προφίλ σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, με ένα νέο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, που με τη σειρά του φέρει την ονομασία RX2. Συν τοις άλλοις, στο Captur πραγματοποιείται η πρεμιέρα ενός ακόμα συστήματος, του Visio-System, το οποίο αποτελείται από μια μικροκάμερα, που βρίσκεται στην κορυφή του παρπρίζ και προβάλει εικόνες από τα αντικείμενα που βρίσκονται μπροστά από τον οδηγό με τη βοήθεια μιας ευμεγέθους οθόνης στην καμπίνα του αυτοκινήτου. _Χ.Α.

Κινητήρας 1.6 dCi Twin Turbo Ισχύς 160 ίπποι Ροπή 380 Nm Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 99 gr/χλμ. Τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα 0-100 χλμ./ώρα 8,0 δλ. 0-1.000 μ. 29,0 δλ. Βάρος 1.300 κιλά Ελαστικά 250/40 R22 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.223x1950x1.586 χλστ. Μεταξόνιο 2.624 χλστ.
 

ΠΗΓΗ: 4troxoi.gr