Πως; Μέσω του ''crowdsourcing", με το οποίο αναπαράγονται διάφορες εικόνες από ελληνικά αξιοθέατα και ιστορικά μέρη (όπως ο Παρθενώνας). Μάλιστα στο crowdsourcing σηματίζονται πρόσωπα αυτών που έκαναν δωρεά για να γίνει αυτό η διαφήμιση πραγματικότητα.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες.
Είναι πολύ συγκινητικό αυτό που κάνουν οι Έλληνες ομογενείς αυτές τη δύσκολη εποχή που περνάει η χώρα μας. Αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο γιατί οι Έλληνες που ζούνε στο εξωτερικό αγαπούν χώρα μας περισσότερο από εμάς που κατοικούμε σε αυτή.
The UP Greek Tourism Advertising Campaign from UP GreekTourism on Vimeo.