Ήταν Μάιος του 2016 όταν κυκλοφόρησε η είδηση ότι η Apple είχε επενδύσει 1 δισ. δολάρια σε μια άγνωστη κινεζική εφαρμογή για ταξί, κάποια Didi Chuxing. Ψάχνοντάς το λίγο, οι δυτικοί αναλυτές της αγοράς συνειδητοποιούσαν ότι μιλάμε για σωστό κολοσσό στον κλάδο.

Η εταιρία του Πεκίνου είχε εξάλλου μαζέψει μόλις 7 δισ. δολάρια σε νέα επενδυτικά κεφάλαια και ήταν ό,τι πιο καυτό έπαιζε στα μεγάλα χαρτοφυλάκια του πλανήτη.

Διαβάστε το στο newsbeast.gr