Τα μεταξωτά βρακιά λέει μια από τις παροιμίες μας και ταιριάζει στην περίπτωση. Μια κόκκινη Φεράρι αξίας άνω των 250.000 δολαρίων, διαλύθηκε ολοκληρωτικά αφού εμβόλισε άλλο αυτοκίνητο σε διασταύρωση μεγάλης κυκλοφορίας στο Τσενγκντού της Κίνας.
Η Φεράρι 2019 F8 Tributo έπεσε πάνω στο λευκό αυτοκίνητο παραβιάζοντας κόκκινο φανάρι στις 9 Δεκεμβρίου...
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ιταλική εταιρεία, «πρόκειται για τον πιο ισχυρό V8 που έχει κατασκευάσει σε μοντέλο παραγωγής το όρθιο άλογο, το οποίο θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία των τούρμπο συνόλων αλλά και σε σχέση με όλους τους κινητήρες συνολικά».
Σύμφωνα με την εταιρεία, το «0-100» ολοκληρώνεται από τη νέα F8 Tributο σε χρόνο 2,9 δλ., το ακόμα πιο ενδεικτικό «0-200» σε μόλις 7,8 δλ. Η δε τελική ταχύτητα αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 340 χλμ./ώρα.
Σε σχέση με την 488 GTB, η νέα F8 Tributo αποδίδει 50 επιπλέον ίππους, όντας συγχρόνως ελαφρύτερη κατά 40 κιλά, αλλά και κατά 10% πιο αποδοτική στον τομέα της αεροδυναμικής. Είναι δε εφοδιασμένη με την τελευταία γενιά (6.1) του συστήματος Side Slip Angle Control, που εξασφαλίζει «σπορ χαρακτήρα αλλά και χρηστικότητα στην καθημερινή χρήση», αλλά και με μια ανανεωμένη εκδοχή του Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+) που μπορεί να επιλεχθεί μέσω του γνωστού manettino που βρίσκεται στο μικρότερης διαμέτρου τιμόνι.
Όπως συμβαίνει και με την 488 Pista, το αεροδυναμικό πακέτο της F8 Tributo είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνεται η καλύτερη δυνατή διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα – για παράδειγμα τα εμπρός ψυγεία έχουν κλίση προς τα πίσω την ώρα που οι εισαγωγές αέρα του κινητήρα είναι πλέον τοποθετημένες σε κάθε πλευρά του πίσω σπόιλερ.
Σχεδιαστικά, η Ferrari αναφέρει πως η F8 Tributο αποτελεί τη γέφυρα σε σχέση με τη νέα αισθητική γλώσσα της εταιρείας που θα δούμε να υιοθετείται σταδιακά στο εγγύς μέλλον. Στο εμπρός μέρος το χαρακτηριστικό S-Duct δεσπόζει συμβάλλοντας καθοριστικά στην αύξηση της κάθετα παραγόμενης δύναμης κατά 15% σε σχέση με την 488 GTB. Το δε διαφορετικό σχήμα των φώτων έδωσε στους σχεδιαστές τη δυνατότητα να διαμορφώσουν με πιο αποτελεσματικό τρόπο τις εισαγωγές πιο διοχετεύουν με αέρα το σύστημα πέδησης.