Η αμιγώς ενημερωτική εκπομπή. Έτσι και γίνεται, καθώς τις δύο πρώτες μέρες της εβδομάδας, η εκπομπή της Τσαπανίδου παλεύει να φτάσει διψήφιο μερίδιο τηλεθέασης κάτι που έγινε την Τρίτη με μέσο 11.5% που, βέβαια, καμία σχέση έχει με ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι και την περασμένη σεζόν (σε ΝΕΤ και ΣΚΑΙ όταν η Πόπη έκανε τη μεταγραφή).
Δεν ξέρουμε αν αυτή είναι μία κατάσταση που θα παγιωθεί στην διάρκεια της σεζόν, αλλά σίγουρα πρόκειται για μία εξέλιξη που αποδεικνύει την "αδυναμία" της ενημέρωσης απέναντι στα life μαγκαζίνο.