Και ο "σκύλος" δεν αναφέρεται στο ρεκόρ που έχουν σημειώσει οι Πειραιώτες, αλλά στα θρίλερ και τις (τελικά) ανατροπές που διαδέχονται το ένα το άλλο. Μία στην ΔΤ, μία στη Nova. Και μετά ξανά στην ΔΤ! "Δίνει" απλόχερα θρίλερ ο Ολυμπιακός και, βέβαια, τηλεθέαση στην ΔΤ (γιατί στην συνδρομητική τηλεόραση δεν υπάρχει μέτρηση απ' την Nielsen).

Παράλληλα, όμως, ανεβάζει στα "ύψη" το ενδιαφέρον του κόσμου, για την Ευρωλίγκα μπάσκετ και την φετινή εξέλιξη της, κάτι που επίσης είναι προς όφελος των καναλιών, τα οποία έχουν τα τηλεποτικά της δικαιώματα. Κοντολογίς, ο φετινός Ολυμπιακός είναι η ομάδα που κάθε κανάλι θα ήθελε να δείχνει σε μία διοργάνωση όπως η Ευρωλίγκα μπάσκετ.