ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός: Στον… αέρα βρίσκεται ακόμα η ολοκλήρωση της φετινής σεζόν της Superleague, λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού, ωστόσο ήδη κάποιοι ετοιμάζουν τα πλάνα τους για την επόμενη. Ορισμένες ομάδες για παράδειγμα προσπαθούν, παρά τις πολλές δυσκολίες, να ξεκινήσουν δειλά – δειλά το χτίσιμο του νέου ρόστερ και κάποιες άλλες ψάχνονται για το πώς θα αυξήσουν τα έσοδά τους!
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες και παρότι πριν λίγες ημέρες έγινε γνωστό πως χάλασε το σχεδόν «κλεισμένο deal» του Βαγγέλη Μαρινάκη με τη Nova, στη Superleague δεν έχουν… παγώσει τα σχέδια για τη νέα τηλεοπτική πλατφόρμα. Υπάρχουν ιδιοκτήτες ομάδων που έχουν δει πολύ θετικά το συγκεκριμένο σχέδιο και μάλιστα διαρρέουν, πως εάν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες, θα ήταν πρόθυμοι να το δοκιμάσουν και άμεσα.
Η υπόθεση της νέας πλατφόρμας της Superleague μπορεί να ξεκίνησε λόγω της επικείμενης εξαγοράς της Forthnet από τον Μαρινάκη, ωστόσο οι ενδιαφερόμενοι παραμένουν «ζεστοί» και τρέχουν ακόμα το θέμα, ίσως κι επειδή θεωρούν πως τα πράγματα θα γίνουν ακόμη πιο δύσκολα, με τους σημερινούς τηλεοπτικούς παρόχους του πρωταθλήματος.
Επιπλέον, βλέπουν και την επιτυχία που είχε τη φετινή σεζόν το PAOK TV, το οποίο το τελευταίο διάστημα και με τα συνεχόμενα ντέρμπι, «χτύπησε» εντυπωσιακά νούμερα. Στον τελευταίο αγώνα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός υπήρχαν περίπου 120.000 συνδέσεις (ετήσιες, ατομικές και πακέτα) που έφεραν στην ΠΑΕ πάνω από 1 εκατ. ευρώ για έναν και μόνο αγώνα.
Στον Δικέφαλο «τρίβουν τα χέρια» τους με αυτά τα νούμερα, εμφανίζονται απόλυτα ευχαριστημένοι και δικαιωμένοι από το εγχείρημά τους και μάλιστα ήδη έχουν ξεκινήσει την προεργασία για την επόμενη σεζόν, όπου θέλουν να παρουσιάσουν ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση και φυσικά περισσότερα έσοδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βόμβα στον ΠΑΟΚ! "Τέλος" βασικός Έλληνας άσος - Ψάχνουν ήδη για διάδοχο - Θα "καεί" η Τούμπα!