Πρώτος στην κούρσα της τηλεθέασης τερμάτισε ο Alpha το Σαββατοκύριακο, 21 και 22 Νοεμβρίου αποδεικνύοντας, για μία ακόμη φορά, ότι τα σαββατοκύριακα του ανήκουν.
Το Σάββατο, ο Alpha ήταν πρώτος στο σύνολο ημέρας στο 18-54 με 12,8% και στο off peak στα 18-54 με 15,5%.
Την Κυριακή, ο Alpha σημείωσε πρωτιά στο off peak στο σύνολο ημέρας με 15,7% και στα 18-54 με 15,6%, με τις εκπομπές «Οδηγός καλής ζωής», «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται!», «Kitchen lab».
Σταθερός στο ραντεβού των 10:00 ο Νίκος Μάνεσης κέρδισε, για ένα ακόμη σαββατοκύριακο, τη μάχη της τηλεθέασης. Το Σάββατο άγγιξε το 26.8% στο σύνολο του κοινού και το 26.8% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ είχε τα πρωτεία και στη ζώνη προβολής του με 26,5% και 26,6% αντίστοιχα.
Την Κυριακή τα ποσοστά τηλεθέασης σκαρφάλωσαν στο 24,8% στο σύνολο του κοινού και 25,7% στο 18-54, ενώ ως slot winner έφτασε το 24,6% και 25,3% αντίστοιχα. Την ίδια μέρα, την εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», παρακολούθησαν έστω και για 1 λεπτό, 1.845.000 τηλεθεατές.
Η Ναταλία Γερμανού και η παρέα της ξέρουν πολύ καλά τη συνταγή της επιτυχίας, αφού η τηλεθέαση που «χτυπάνε» κάθε Σαββατοκύριακο αποδεικνύει και στην πράξη ότι πράγματι «Καλύτερα δε γίνεται». Το Σάββατο, η εκπομπή ήρθε πρώτη στη ζώνη προβολής της με 18,3% στο σύνολο του κοινού και 15,1% στο 18-54, ενώ την Κυριακή τερμάτισε και πάλι πρώτη με 13,7% και 12,6% αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τις δύο μέρες, κατά μέσο όρο, την εκπομπή παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό, 1.786.000 τηλεθεατές.
Το «Kitchen Lab» του Άκη Πετρετζίκη ήρθε πρώτο στους πίνακες της τηλεθέασης και τις δύο μέρες προβολής του. Συγκεκριμένα, το Σάββατο η εκπομπή ήταν slot winner με 16.6% στο σύνολο του κοινού και 14,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ την Κυριακή ήλθε πάλι πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15% στο σύνολο κοινού. Επίσης, 1.157.000 τηλεθεατές κατά μέσο όρο «μαγείρεψαν», έστω για 1 λεπτό, στο εργαστήριο του Άκη.
Ο «Οδηγός Καλής Ζωής» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη, ο πρακτικός οδηγός αυτοβελτίωσης που έγινε το σταθερό ραντεβού μας τα πρωϊνά του Σαββατοκύριακου, ήρθε πρώτος στη ζώνη προβολής του στο δυναμικό κοινό με 18% το Σάββατο και 12,9% την Κυριακή.