Ενημέρωση, μυθοπλασία και ψυχαγωγία έφεραν πρωτιές στον Alpha, το τριήμερο 27, 28 & 29 Νοεμβρίου. Πρώτος ήταν ο Alpha και τις τρεις ημέρες στο σύνολο ημέρας στα 18-54: την Παρασκευή με 13,9%, το Σάββατο με 12,9% και την Κυριακή με 15,1%. Επίσης ήταν πρώτος το Σάββατο 28 Νοεμβρίου και στο off peak στα 18-54 με 15,2% και στο σύνολο με 17,3%. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων ήταν την Παρασκευή πρώτο στο σύνολο με 16% , το Σάββατο πρώτο στα 18-54 με 15,5% και την Κυριακή στα 18-54 με 17,9%.
Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020
Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών, την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου, ήταν οι εκπομπές «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», «The Bachelor» και «Φως στο τούνελ».
Η κωμική σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», για όγδοη χρονιά φέτος, κερδίζει στην τηλεθέαση και επικρατεί του ανταγωνισμού. Έται, την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου βρέθηκε την στην κορυφή της τηλεθέασης με 1.931.000 τηλεθεατές να διασκεδάζουν με τις ιστορίες των ηρώων της έστω για 1 λεπτό. Στο σύνολο κοινού σημείωσε 18,9%, ενώ στην ίδια κατηγορία ήταν και slot winner με 17, 8%. Αξίζει να σημειωθεί ότι για άλλη μια φορά οι γυναίκες έδειξαν την προτίμησή τους, αφού σε επιμέρους κοινό η σειρά σημείωσε 21,6%.
Το Bachelor ήταν πρώτο με διαφορά στην καρδιά των τηλεθεατών. Ο πιο δημοφιλής Εργένης είναι στον Alpha και αυτό φαίνεται περίτρανα από την ανοδική πορεία των ποσοστών της τηλεθέασης, τα οποία επάξια χάρισαν την πρωτιά στο reality του Alpha, την Παρασκευή 27/11. Το Bachelor έχει ξεχωρίσει στις καρδιές του τηλεοπτικού κοινού, με τις μικρές ηλικίες να το παρακολουθούν φανατικά από την πρεμιέρα του, ενώ κερδίζει και το δυναμικό κοινό στο σύνολό του με το πέρας των επεισοδίων. Το τελευταίο επεισόδιο του Bachelor σημείωσε τα καλύτερα νούμερα της σεζόν στο δυναμικό κοινό, με 22.2%, ενώ στο σύνολο είχε 19.9%. Το reality ήταν ταυτόχρονα πρώτο και στη ζώνη προβολής του με 20.9% στο δυναμικό και 18.7% στο σύνολο του κοινού. Το Bachelor ήταν Νο1 στο TOP 10 των δημοφιλέστερων προγραμμάτων της ημέρας, ενώ περισσότεροι από 2.200.000 άνθρωποι συντονίστηκαν έστω και για 1’ για να παρακολουθήσουν όλα όσα συμβαίνουν στη βίλα της αγάπης.
Πρώτη έκοψε το νήμα της τηλεθέασης και η Αγγελική Νικολούλη και το «Φως στο τούνελ», στη ζώνη προβολής του, σημειώνοντας 17,4% στο σύνολο κοινού με 1.420.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν την εκπομπή έστω για 1 λεπτό.
Σαββατοκύριακο 28 & 29 Νοεμβρίου 2020
Κυρίαρχος αναδείχθηκε ο Alpha έναντι του ανταγωνισμού το Σαββατοκύριακο 28 & 29 Νοεμβρίου . Ο Alpha έκοψε πρώτος το νήμα της τηλεθέασης στην πρωινή, τη μεσημεριανή και την απογευματινή ζώνη με τρεις εκπομπές του.
Ο Νίκος Μάνεσης με το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» συνεχίζει αήττητος τη σαρωτική πορεία του, τερματίζοντας πρώτος στο σύνολο κοινού αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 και αυτό το Σαββατοκύριακο. Συγκεκριμένα, στο σύνολο κοινού το Σάββατο 28 Νοεμβρίου άγγιξε το 24,3% στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό έφτασε το 18,7%, ενώ 1.346.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο, το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 1.877.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω για 1 λεπτό με τον Νίκο Μάνεση. Στη ζώνη προβολής του σημείωσε ποσοστό 25,6% στο σύνολο κοινού και 21,6% στο δυναμικό κοινό 18-54.
2.045.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω για 1 λεπτό με τη Ναταλία και την παρέα της την Κυριακή 29 Νοεμβρίου, συμφωνώντας ότι «Καλύτερα δε γίνεται»! Το 17,6% στο σύνολο κοινού τοποθέτησε τη Ναταλία Γερμανού στην κορυφή του Σαββάτου 28 Νοεμβρίου. Στο δυναμικό κοινό 18-54 η αγαπημένη μεσημεριανή συνήθεια του Σαββατοκύριακου έφτασε το 15,8% στη ζώνη προβολής της, ενώ 1.721.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω για 1 λεπτό με την εκπομπή. Την Κυριακή 29 Νοεμβρίου στο σύνολο κοινού η τηλεθέαση άγγιξε το 16,7% και στο δυναμικό κοινό το 16,5%.
Με τον Άκη Πετρετζίκη και το «Kitchen Lab» του «μαγείρεψε» η μεγαλύτερη μερίδα τηλεθεατών, φέρνοντας την πιο must εκπομπή μαγειρικής πρώτη στο σύνολο κοινού στη ζώνη προβολής της με 17,9% το Σάββατο 28/11 και 14,2% την Κυριακή 29 Νοεμβρίου, αλλά και πρώτη στο δυναμικό κοινό 18-54 την Κυριακή με 12,5%. Τις συνταγές του Άκη δοκίμασαν , έστω για 1 λεπτο κατά μέσο όρο, 1.219.000 τηλεθεατές.
DEAL: στην κορυφή την εβδομάδα 23-27 Νοεμβρίου
Ο Χρήστος Φερεντίνος και το «Deal» έχουν αγαπηθεί όσο κανένα άλλο τηλεπαιχνίδι και η εκπομπή έχει καθιερωθεί στην απογευματινή ζώνη εδώ και τέσσερις σεζόν. Αυτή την εβδομάδα ο Χρήστος Φερεντίνος ήρθε και πάλι πρώτος στο σύνολο του κοινού στη ζώνη προβολής του με 19,2%, αλλά και στο δυναμικό με 16,9%, Την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1 λεπτό 1.414.000 τηλεθεατές, ενώ την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σημείωσε το υψηλότερο μερίδιο της σεζόν στα 18-54 με 19,5%.