O δεύτερος μήνας του χρόνου έφτασε στο τέλος του, με την τηλεόραση να συνοδεύει πλέον κάθε στιγμή των τηλεθεατών, να εξελίσσεται και να αλλάζει, ανάλογα με τις επιταγές των καιρών. Σε ένα μήνα που το τηλεοπτικό κοινό ζητά την έγκυρη και αξιόπιστη ενημέρωση, αλλά και την ψυχαγωγία και το παιχνίδι, ο δρόμος είναι μόνο ένας και οδηγεί και πάλι στον Alpha. Ο Φεβρουάριος έχει για ακόμα μια φορά πολλές πρωτιές για τον Alpha και το πρόγραμμά του, με πέντε από τις εκπομπές του να βρίσκονται για όλο τον μήνα στην κορυφή της τηλεθέασης.
Κάθε πρωί, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και η παρέα της μας φτιάχνουν τη μέρα με ειδήσεις από τη lifestyle - και όχι μόνο – επικαιρότητα, αλλά και αποκλειστικές συνεντεύξεις και ενδιαφέροντα θέματα απ’ όλο τον κόσμο. Το «Happy Day» βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης για το δυναμικό κοινό, τον μήνα Φεβρουάριο, σημειώνοντας μέσο όρο 15.9%, ενώ 960.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω και για 1’ στην πρωινή συντροφιά του Alpha.
Το απογευματινό ραντεβού είναι κλασικό και αγαπημένο, με τον Χρήστο Φερεντίνο να κάνει για 5η σεζόν το καλύτερο «Deal» κάθε απόγευμα στον Alpha. To δημοφιλές τηλεπαιχνίδι μοιράζει πολλές χιλιάδες ευρώ, χιούμορ, αδρεναλίνη και πολύ χορό, γι΄αυτό και έχει ξεχωρίσει στη ζώνη προβολής του. Τον Φεβρουάριο, το Deal ήταν πρώτο στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο 19.3%, αλλά και στο δυναμικό με 17.7%, ενώ περισσότεροι από 1.300.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω και 1’ τις συνδιαλλαγές του Χρήστου Φερεντίνου με τον Τραπεζίτη, αλλά και τους παίκτες που τα έβαζαν με την τύχη.
Τα Σαββατοκύριακα έχουν το στέκι τους και αυτό δεν είναι άλλο από τον Alpha. O Νίκος Μάνεσης έχει ταυτιστεί με τις δύο πιο αγαπημένες μέρες της εβδομάδας, αφού το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έχει αναλάβει την ενημέρωση του τηλεοπτικού κοινού και έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στους πίνακες της τηλεθέασης και τον Φεβρουάριο. Συγκεκριμένα, η εκπομπή ήταν πρώτη στο σύνολο του κοινού με 23.8%, αλλά και στο δυναμικό με 22.1%, ενώ πάνω από 1.5 εκατομμύριο τηλεθεατές την παρακολούθησαν έστω και για 1’ .
Την σκυτάλη παίρνει η Ναταλία Γερμανού, με το «Καλύτερα δε γίνεται», να συνδυάζει ψυχαγωγία και αποκαλυπτικές συνεντεύξεις με τέτοιο τρόπο ώστε οι τηλεθεατές να μην θέλουν να αλλάξουν κανάλι. Η εκπομπή ήταν πρώτη σε τηλεθέαση και τον Φεβρουάριο σημειώνοντας 19.2% στο σύνολο του κοινού και 18.7% στο δυναμικό, ενώ περισσότεροι από 1.950.000 τηλεθεατές, παρακολούθησαν έστω για 1’ τη Ναταλία και την παρέα της.
Ο Άκης Πετρετζίκης όλο και κάτι μαγειρεύει και αυτό φαίνεται πως αρέσει πολύ στο τηλεοπτικό κοινό. Οι γαστρονομικές αναζητήσεις του πιο πετυχημένου Έλληνα σεφ στο «Kitchen Lab», συγκέντρωσαν το 19.4% στο σύνολο του κοινού και το 18.1% στο δυναμικό κοινό για τον Φεβρουάριο, γεγονός που του χάρισε περισσότερες πρωτιές στον πίνακα της τηλεθέασης.