Η πιο απαιτητική μερίδα του τηλεοπτικού κοινού είναι αναμφισβήτητα οι γυναίκες. Το πρόγραμμα του Alpha φαίνεται ότι ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους, δημιουργώντας περιεχόμενο που ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και δίνει προβάδισμα σε δύο από τις εκπομπές του, στο δυναμικό αυτό κοινό, των γυναικών 25-44.
Συγκεκριμένα, το «Happy Day» ήρθε πρώτο στο επιμέρους κοινό (Γ25-44), την Τρίτη 2 Μαρτίου, σημειώνοντας 23%, ενώ έφτασε μέχρι και το 35.5% σε τέταρτο. Ο ανταγωνισμός έμεινε πίσω 5 και περισσότερες μονάδες (STAR 18.1%, ANT1 11.7%, SKAI 10.8%, OPEN 9.5%, MEGA 6%), αναδεικνύοντας το Happy Day, με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και την παρέα της, την καλύτερη συντροφιά του πρωινού.
Οι πρωτιές δεν σταματούν εκεί, με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου και την παρέα της να κάνουν «Pop Up» στα απογεύματά μας, και να κερδίζει έδαφος στις καρδιές των γυναικών. Την Τρίτη 2 Μαρτίου, η εκπομπή «Pop Up», ήταν πρώτη στις προτιμήσεις των γυναικών 25-44, σημειώνοντας 16.7% σε αυτό το επιμέρους κοινό, ενώ σε τέταρτο έφτασε μέχρι και το 22.7%.