Από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν στις 6 Σεπτεμβρίου, «Σασμός», «Άσε μας ρε μαμά», «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», και «The Bachelor», μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, με συνεχόμενες πρωτιές στην τηλεθέαση.
Στην κορυφή του top 20 των δημοφιλέστερων προγραμμάτων, βρίσκεται η νέα δραματική σειρά «Σασμός» που έκανε πρεμιέρα στις 6 Σεπτεμβρίου και έχει κερδίσει από την πρώτη κιόλας στιγμή το κοινό, τόσο με την πλοκή της όσο και με τις εξαιρετικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών. Για τις δύο προηγούμενες εβδομάδες ο «Σασμός» παραμένει στην κορυφή της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό (18-54), με ποσοστά που άγγιξαν το 35,4% σε επεισόδιο (9/9) και με μεγάλη διαφορά από αντίστοιχης τυπολογίας προγράμματα του ανταγωνισμού.
Εντυπωσιακή «είσοδο» στους πίνακες τηλεθέασης έκανε και η νέα οικογενειακή κωμική σειρά «Άσε μας ρε μαμά» που έκανε πρεμιέρα στις 13 Σεπτεμβρίου με 22,4% τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό (18-54), ενώ η αγαπημένη σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» διατηρεί σταθερά τη θέση της στα δημοφιλέστερα προγράμματα της εβδομάδας με ποσοστό τηλεθέασης που έφθασε το 26,5% σε επεισόδιο (10/9).
Και από τη μυθοπλασία, στο ριάλιτι και συγκεκριμένα στο The Bachelor. Ακόμη ένα πρόγραμμα του Alpha που σκοράρει ψηλά στους πίνακες τηλεθέασης, αλλά και στα social media, βρίσκεται στη λίστα με τις δημοφιλέστερες επιλογές των τηλεθεατών. Η «γλυκιά προσδοκία της αγάπης» με ποσοστά τηλεθέασης που έφτασαν το 18,9% το βράδυ της πρεμιέρας, έχει κατακτήσει 6 θέσεις στο Top 20 της τηλεθέασης όπως αυτό καταγράφεται από τη Nielsen.
Όπως και να το δει κανείς, τα μάτια είναι στραμμένα... στον Alpha!