Όσοι αγαπάμε το φορμάτ του MasterChef – του «σωστού» και «ορθόδοξου»- οπωσδήποτε φέτος είδαμε πράγματα που μας άρεσαν και δεν μας άρεσαν.
Είναι τα ίδια πράγματα που είδαν και οι τηλεθεατές και είτε έδειξαν τη δυσαρέσκειά τους είτε αποφάσισαν να συνεχίσουν να το στηρίζουν.
Αν μη τι άλλο στο Τwitter ήταν πάντα πρώτο trend τις μέρες και ώρες προβολής του.
Το MasterChef εδώ και πέντε σεζόν αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του Star.
O έκτος κύκλος όμως δεν έφερε ακριβώς τα προσδοκώμενα.
Οι τηλεθεάσεις δεν πλησίασαν στα 20άρια και τα 25άρια που είχαμε συνηθίσει στους προηγούμενους κύκλους και καθήλωναν το κοινό στην prime time.
Και σίγουρα δεν φταίει το αντίπαλο ριάλιτι επιβίωσης που επίσης δεν πήγε τόσο καλά.
Το κοινό στο Twitter πολλές φορές διαμαρτυρήθηκε για τους χαρακτήρες των παικτών, όπως ο Μπόμπαινας, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για την τοξικότητα.
Βέβαια μετά την αποχώρηση Μπόμπαινα, τα νούμερα έπεσαν κι άλλο.
Πολλά παράπονα έγιναν ότι είδαμε λίγη μαγειρική και πολύ ριάλιτι. Σε σχέση με πέρσι και την μοναδική Μαργαρίτα ίσως να είχαν και ένα δίκιο.
Να θυμίσουμε όμως ότι στον 4ο κύκλο η Σπυριδούλα με τον ριάλιτι χαρακτήρα της έδωσε το κάτι παραπάνω στο φορμάτ.
Ένα tweet όμως μας έδωσε αφορμή να σκεφτούμε ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας, τα λάθη του φετινού ΜasterChef και αυτά που θα θέλαμε να δούμε του χρόνου, εάν και εφόσον αποφασιστεί να γίνει το MasterChef 7.
Ήδη μάλιστα βγήκε το casting call τρέιλερ:
Τι θα θέλαμε να δούμε του χρόνου;
1. Οι κριτές
Η τριπλέτα Κοντιζάς, Ιωαννίδης, Κουτσόπουλος είναι ίσως από τις πιο πετυχημένες στην τηλεόραση. Φέτος όμως φάνηκαν κουρασμένοι. Ίσως φταίει η καραντίνα που μετά τους έβαλε να κολυμπήσουν στα βαθιά έχοντας να αναστήσουν την εστίαση αλλά και να συμμετέχουν στα απαιτητικά γυρίσματα. Ίσως φταίει ότι και εκείνοι δεν το είδαν σαν μεγάλο challenge παρά τον ντόρο που δημιουργήθηκε στην αρχή της σεζόν ότι η Acun Medya έβαζε χρυσάφι στα πόδια τους για να αλλάξουν εταιρεία παραγωγής.
Το βέβαιο είναι ότι χρειάζονται ανανέωση. Ίσως όχι στη σύνθεση, μπορεί όμως αυτή να είναι και μία λύση, να αντικατασταθεί κάποιος.
Η χημεία τους είναι προφανής, φέτος όμως κάτι έλειπε.
2. Οι παίκτες
Καλώς ή κακώς το ΜasterChef είναι αυτό που λέει η περιγραφή του, μαγειρικό ριάλιτι. Η δοσολογία όμως είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη και έχει να κάνει με το υλικό, τους παίκτες που θα επιλεγούν να μπουν στο σπίτι.
Περισσότερο ριάλιτι ή περισσότερη μαγειρική; Η απάντηση είναι εξαρτάται.
Αν με τον όρο ριάλιτι η παραγωγή εννοεί τοξικότητα τότε όχι, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει.
Αν εννοούμε να γίνει μια παραγωγή στα πρότυπα του αγγλικού όπου η μαγειρική έχει τον πρώτο λόγο, άποψή μας είναι ότι δεν θα πιάσει στο ελληνικό κοινό που ψοφάει για ίντριγκα.
3. Το μοντάζ
Αυτό που παρατηρήσαμε φέτος ήταν τεράστιες διαφορές στο μοντάζ σε σχέση με το περσινό. Είδαμε λιγότερα πλάνα από το σπίτι που να εξηγούν τη συμπεριφορά των παικτών στην κουζίνα, είδαμε λιγότερα έξυπνα και χαριτωμένα εμβόλιμα flashback που να επιβεβαιώνουν ή να διαψεύδουν τους παίκτες. Μα λίγα λόγια είδαμε λίγη βιασύνη στο κόψιμο των επεισοδίων.
4. Οι δοκιμασίες
Μπορεί τα ταξίδια να επέστρεψαν αλλά έμοιαζαν βγαλμένες από το… χτες. Μετά την αυστηρή καραντίνα που έφερε τα πάνω κάτω, θα περίμενε κανείς να δούμε πιο ενδιαφέρουσες δοκιμασίες σε εξωτερικούς χώρους και όχι καρμπόν με κάποιες προπέρσινες όπως το κλασικό οινοποιείο, ένα ταξίδι στο εξωτερικό και η βόλτα στο βουνό.
Υπάρχουν ιδέες, μέρη και μπορούν να αναζωπυρώσουν το ενδιαφέρον του κοινού!
Πηγή: znews.gr