Την εκθαμβωτική model instructor του Greeces Next Top Model 5, Mary Vitinaros, υποδέχεται ο Κώστας Στεφανής στο νέο επεισόδιο του TractioN!

Η συγκλονιστική παρουσία της Ελληνο-Αυστραλής καλλονής αναμετράται με το εξίσου εντυπωσιακό και πολυτάλαντο, μεσαίο πολυτελές SUV της Mercedes, την ολοκαίνουργια GLC. Η κάμερα του TractioN αποκαλύπτει αμέσως τις ομοιότητες ανάμεσα στη Mary Vitinaros και ένα αυτοκίνητο με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Mercedes GLC. Ο δυναμισμός, η αναζήτηση της τελειότητας, η προθυμία και ο ενθουσιασμός, απέναντι σε κάθε πρόκληση, είναι προσόντα, που χαρακτηρίζουν τόσο την πανύψηλη Mary Vitinaros όσο και τη νέα γενιά της, ήδη εξαιρετικά δημοφιλούς, Mercedes GLC. Επίσης, σε μια αναπάντεχη τροπή του διαλόγου ανάμεσα στη Mary Vitinaros και τον Κώστα Στεφανή, προκύπτουν άγνωστες πτυχές της... κατανάλωσης. Όχι όμως σε σχέση με τη GLC, η οποία είτε ως ήπια υβριδική (48V), είτε ως Plug-in Hybrid μειώνει θεαματικά τις ανάγκες της σε βενζίνη ή ντίζελ, αλλά σε ότι  αφορά κυρίως στις διατροφικές συνήθειες της Mary Vitinaros

Στα υπόλοιπα θέματα της εκπομπής

  •     FORD E-TRANSIT: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό van της Ford, το Ε-Transit περιεργάζονται και παρουσιάσουν στο κοινό του TractioN η Ινώ Στεφανή και ο Θωμάς Ευθυμίου. Διάδοχος ενός μοντέλου που γράφει λαμπρή ιστορία σχεδόν επί έξι δεκαετίες, το Ford E-Transit οδηγεί τα επαγγελματικά οχήματα, της συγκεκριμένης κατηγορίας, στην εποχή του ηλεκτρισμού και με αυτονομία που μπορεί να φτάσει τα 317 χλμ. Σε ό,τι αφορά στο ζεύγος των παρουσιαστών του TractioN, με τον δικό τους ευρηματικό τρόπο συνδέουν το Ford E-Transit με τον ανθόσπαρτο βίο του γάμου, χάριν μιας... παρεξήγησης.

     
  • RENAULT 5 E-TECH: Ο Θωμάς Ευθυμίου αναλαμβάνει να συστήσει στο ελληνικό κοινό την πλήρως εξηλεκτρισμένη έκδοση του Renault 5, ενός μοντέλου που λατρεύτηκε και θεωρήθηκε σταθμός στο design από την αρχή της δεκαετίας του ’70, όταν και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά. Ως ηλεκτρικό, πλέον, το Renault 5 E-TECH είναι προς το παρόν ένα πρωτότυπο (concept car), αλλά φαίνεται τόσο κοντά σε τελικό μοντέλο παραγωγής, ώστε πολλοί ήδη ανυπομονούν να φτάσει το έτος 2024, όταν και προβλέπεται ότι θα αρχίσει να διατίθεται στην αγορά το μικρό, γαλλικό ηλεκτρικό.

 

  • PIAGGIO MP3: Όποιος δεν γνωρίζει ότι υπάρχει σκούτερ με κάμερα οπισθοπορείας, θα πρέπει να παρακολουθήσει ειδικά την παρουσίαση του νέου Piaggio MP3 από τον μετρ των διτρόχων, Θανάση Χούντρα, ο οποίος σχεδόν... παραμιλά με τα προωθημένα τεχνολογικά προσόντα του «αυθεντικού» τρίτροχου σκούτερ. 

 

Δείτε το trailer της 2ης εκπομπής: