Αίσιο τέλος φαίνεται στον ορίζοντα για το σήριαλ της διερεύνησης της αγοράς εκ μέρους του Δημήτρη Μελισσανίδη για την απόκτηση περιφερειακού καναλιού. Η πρώτη σπίθα του ενδιαφέροντος φαίνεται ότι άναψε τον Απρίλιο του 2021 οπότε η κυπριακή εταιρεία Zofrank Holdings, συμφερόντων Δ.Μελισσανίδη, πλειοδότησε με προσφορά 7 εκατ. ευρώ για τη «Ναυτεμπορική» – με εκδότη τον Γιώργο Μελισσανίδη που στη συνέχεια «γέννησε» το NTV ενώ η πραγματική όρεξη του επιχειρηματία άνοιξε το 2022 όταν ξεκίνησαν οι συναντήσεις και τα deals των νομικών συμβούλων του με καναλάρχες περιφερειακών σταθμών που αναζητούσαν αγοραστή ή και επενδυτή. Μεσολάβησε και σίγουρα έπαιξε ρόλο και η λαμπερή εκδήλωση στο «Μουσείο της Ακρόπολης» για τον εορτασμό του πρώτου αιώνα της ιστορικής διαδρομής της «Ναυτεμπορικής»…
Διαβάστε επίσης...
Σήμερα ο Δημήτρης Μελισσανίδης, φαίνεται να προχωρά στην εξαγορά του καναλιού «Epsilon» από τον Φίλιππο Βρυώνη με τίμημα που κυμαίνεται περί τα 3-3,5 εκατ. ευρώ. Προηγουμένως είχε επιχειρήσει να εξαγοράσει άλλα κανάλια, όπως το Rise TV του Βίκτωρα Ρέστη, το ART TV του Γιώργου Καρατζαφέρη, το Smile TV του Σέργιου Καλόγηρου, το High TV των Κώστα Χούντα και Βασίλη Καράμπελα και το Blue Sky του Νικηφόρου Κισσανδράκη, χωρίς όμως επιτυχία λόγω των υψηλών τιμημάτων που ζητούσαν οι ιδιοκτήτες τους. Στην πραγματικότητα η τιμή πώλησης κυμαινόταν στις περισσότερες περιπτώσεις κάτω των 3 εκατ. ευρώ ωστόσο τα χρέη και οι οφειλές ξεπερνούσαν στο σύνολο το ποσόν που συμφωνήθηκε για το “E”.
Σχέδια για την αναδιάρθρωση του Καναλιού
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τη συχνότητα του «Epsilon» για τη μετάδοση του διαδικτυακού καναλιού της «Ναυτεμπορικής», το οποίο μέχρι στιγμής είναι διαθέσιμο μόνο μέσω των συνδρομητικών πλατφορμών της NOVA και της Cosmote. Και φυσικά ιντερνετικά.
Το νέο κανάλι θα μετονομαστεί και θα λειτουργεί ως οικονομικός σταθμός, δίνοντας έμφαση στην οικονομική ειδησεογραφία, τις επιχειρηματικές εξελίξεις και το Xρηματιστήριο. Μέσω της σύνδεσης αυτής με την «Ναυτεμπορική» και την ιστοσελίδα Naftemporiki.gr, το νέο κανάλι στοχεύει να επεκτείνει την παρουσία του σε μια ευρύτερη τηλεοπτική βάση, επιτυγχάνοντας συνέργειες και οικονομίες κλίμακας.
Επενδύσεις και Στόχοι
Η στρατηγική Μελισσανίδη στοχεύει στη δημιουργία ενός ενημερωτικού ομίλου που θα καλύπτει τον οικονομικό τομέα σε διάφορες πλατφόρμες, από έντυπα και διαδικτυακά μέσα μέχρι την τηλεόραση. Ο επιχειρηματίας σκοπεύει να επενδύσει σε εξοπλισμό, υποδομές, και πρόσληψη προσωπικού.
Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει ο Λάμπης Ταγματάρχης, διευθυντής του NTV.
- από ρεπορτάζ της Σόνιας Χαϊμαντά στο mononews
Στον... δρόμο του πατέρα του: Τεράστια συμφωνία για τον Γιώργο Μελισσανίδη!
Ο Γιώργος Μελισσανίδης διαμορφώνει ένα σύγχρονο στόλο δεξαμενοπλοίων και για το λόγο αυτό ξεφορτώθηκε το παλαιότερο δεξαμενόπλοιο του, με ένα σημαντικό κέρδος, που δεν έγινε γνωστό.
Η Aegean Shipping Management, που διευθύνεται από τον Γιώργο Μελισσανίδη προχώρησε στην πώληση του ηλικίας δέκα ετών δεξαμενόπλοιο Green Sea , συνολικής χωρητικότητας 50.926 dwt και κατασκευής 2014, έναντι 38,5 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα µε όσα ανέφερε η εταιρεία νέος πλοιοκτήτης του τάνκερ είναι µία εταιρεία µε έδρα στα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα.
Το Green Sea αποτελεί τµήµα µίας τετράδας MR tankers που είχε ναυπηγήσει η Aegean Shipping Management στη Νότια Κορέα και είχε παραλάβει το 2014.
Επισημαίνεται ότι ο Γιώργος Μελισσανίδης ακολουθεί δική του αυτόνομη πορεία από τον πατέρα του Δημήτρη Μελισσανίδη, ο οποίος διαθέτει τριάντα δεξαμενόπλοια.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι η Aegean Shipping Management υλοποιεί ένα ναυπηγικό πρόγραµµα τεσσάρων δεξαμενόπλοιων, τύπου LR2, ice-class, χωρητικότητας 114.000 dwt το καθένα.
Τα πλοία ναυπηγούνται στο ναυπηγείο της Cosco και οι παραδόσεις τους αναµένονται να αρχίσουν το δεύτερο εξάµηνο του 2026.
Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από οκτώ δεξαμενόπλοια και έξι bulk carriers με µέσο όρο ηλικίας του τα 3,8 έτη, µε συνολική χωρητικότητα το 1,32 εκατ. dwt.
Με την προσθήκη των νέων πλοίων ο στόλος θα έχει μέσο όρο ηλικίας 3,4 έτη.
Πηγή: mononews.gr
Το πλωτό παλάτι του Δημήτρη Μελισσανίδη - 73,5μ., 6 καμπίνες, σινεμά (Vid)
Ο πρώην πρόεδρος της ΑΕΚ έχει αδυναμία στα αυτοκίνητα, όμως έχει και ένα yacht που… ζαλίζει. Ο Δημήτρης Μελισσανίδης διαθέτει μία φοβερή συλλογή αυτοκινήτων, ωστόσο δεν την έχει μοιραστεί δημοσίως.
Στο γκαράζ του Δημήτρη Μελισσανίδη φιγουράρουν καινούργια αλλά και συλλεκτικά μοντέλα όπως ένα αυτοκίνητο του Αλ Καπόνε και ένα που έκανε δώρο ο Αριστοτέλης Ωνάσης στην Μαρία Κάλλας.
Συνολικά, ο Δημήτρης Μελισσανίδης υπολογίζεται πως έχει στο γκαράζ του 50 αυτοκίνητα.
Εκτός όμως από αυτά έχει και σκάφη, καθώς τρέφει ιδιαίτερη αγάπη και για την θάλασσα.
Η θαλαμηγός του Δημήτρη Μελισσανίδη
Το μεγαλύτερο σκάφος του «τίγρη» κατασκευάστηκε το 2011 και ονομαζόταν Nobiskrug. Ωστόσο ο «Τίγρης» το ανακατασκεύασε το 2023 και πλέον είναι σαν… καινούργιο και έχει το όνομα Lady Vera.
Το yacht έχει 6 καμπίνες, πλήρωμα 16 άτομα και μπορεί να φιλοξενήσει 12 επισκέπτες. Μάλιστα, διαθέτει και ελικοδρόμιο.
Η πολυτέλεια ξεπερνά κάθε φαντασία, καθώς διαθέτει, σινεμά, σπα, σάουνα αλλά και σωρεία παιχνιδιών και gadget όπως Jet Ski, SUP, Flyboard, seabob, θαλάσσιο σκι και άλλα.
Επιπλέον και για τις ανάγκες εύκολης μετακινήσεις των επιβατών υπάρχουν δύο επιπλέον σκάφη (tender), μήκους 6.15 και 12.70 μέτρων το καθένα.
Η Lady Vera έχει εντυπωσιακά φώτα που ανάβουν το βράδυ μετατρέποντας τη θάλασσα σε πισίνα. Τα χρώματα που κυριαρχούν στο εσωτερικό είναι κίτρινο, μαύρο, άσπρο ενώ στο γραφείου του Δημήτρη Μελισσανίδη υπάρχει ένας τεράστιος πίνακας με μία… τίγρη.
Όποιος επιθυμεί μπορεί να μισθώσει το Lady Vera με κόστος για μία εβδομάδα από 700.000 έως 1.000.000 ευρώ!
Πηγή: instanews.gr
Ούτε κανάλι ούτε ομάδα: Αγορά Μελισσανίδη 19.5 εκατ. στη Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης αποχώρησε από το προσκήνιο του ελληνικού ποδοσφαίρου, πούλησε την ΑΕΚ στον Μάριο Ηλιόπουλο, συνεχίζει επενδύοντας στον τουριστικό τομέα.
Με τελευταία κίνηση την αξιοποίηση του camping αλλά και της ακτής Αγίας Τριάδας στη Θεσσαλονίκη, Ο επιχειρηματίας είχε βάλει στο “μάτι” εδώ και καιρό την συγκεκριμένη έκταση και συμμετείχε στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ. Μία περιοχή 161 στρεμμάτων και με τους επενδυτές να υπόσχονται ένα Τουριστικό Χωριό υψηλών απαιτήσεων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε τον τελικό Πίνακα Κατάταξης των Επιλέξιμων Επενδυτών για την αξιοποίηση του ακινήτου Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας, στον Δήμο Θερμαϊκού της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, στον οποίο την πρώτη θέση κατέλαβε η εταιρεία MATENISA TRADING CO. LTD, έναντι συνολικού τιμήματος ύψους 19,5 εκατ. ευρώ.
Η Μatenisa Trading Co., κυπριακή εταιρεία συμφερόντων Δημήτρη Μελισσανίδη, έχει αποκτήσει από κοινού με τον Ιρανοκαναδό επιχειρηματία Alex Haditaghi μέσω άλλου διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ, στη Νέα Ηρακλείτσα Καβάλας, έκταση όπου δημιουργούν το συγκρότημα The Hamptons Greece (150 στρέμματα, 280 βίλες, 500 εκατομμύρια ευρώ).
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, θα έχει πάρα πολλά οφέλη η αξιοποίηση του ακινήτου για την τοπική κοινωνία, καθώς περίπου 50.000 τ.μ. θα αποδοθούν στους πολίτες και τους επισκέπτες του Δήμου Θερμαϊκού, ενώ στο ακίνητο προβλέπεται, επίσης, η ανέγερση σχολικής μονάδας (4.000 τ.μ.).
Οι παρεμβάσεις αυτές, σε συνδυασμό με την οριοθετημένη δασική περιοχή, περίπου 23.000 τ.μ., δημιουργούν αναβάθμιση του δημόσιου χώρου στην περιοχή προς όφελος της τοπικής κοινωνίας, και η αξιοποίηση του ακινήτου θα βοηθήσει στην ανάδειξη του παραλιακού μετώπου.
Η προς αξιοποίηση περιοχή είναι συνολικής έκτασης 161.456,84 τ.μ. και σύμφωνα με το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης (ΕΣΧΑΔΑ) που έχει εκπονηθεί, ο γενικός χωρικός προορισμός του ορίζεται ως «μικτή χρήση» και εξειδικεύεται κατά ζώνες στην ανάπτυξη χρήσεων «Παραθεριστικού – Τουριστικού Χωριού» και «Τουρισμού – Αναψυχής».
Έχει εκτεταμένο αμμώδες παραλιακό μέτωπο, μήκους περίπου 600 μ., και πυκνή και εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς δενδροφύτευση στο χερσαίο τμήμα του. Εντός της έκτασης υφίστανται παλαιές και εγκαταλελειμμένες εγκαταστάσεις, υποδομές και διαμορφώσεις camping.
Η ευρύτερη περιοχή του ακινήτου, λόγω της εγγύτητάς της με τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική και της εύκολης προσβασιμότητάς της, προσελκύει επισκέπτες από τη Βόρεια Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, έχει άνετη οδική πρόσβαση από τον άξονα Θεσσαλονίκης – Νέας Μηχανιώνας επί του οποίου διαθέτει μέτωπο 320 μ., ενώ απέχει μόλις 24 χλμ. από τη Θεσσαλονίκη, 14 χλμ. από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και 60 χλμ. από τις παραλίες της Κασσάνδρας Χαλκιδικής.