Τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στην Τουρκία σταμάτησε η Nike λόγω των αλλαγών στη φορολογική πολιτική προϊόντων λιανικής

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η Nike Inc. ανέστειλε τις ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Τουρκία μέσω της ιστοσελίδας της και της εφαρμογής για κινητά, λίγες ημέρες μετά την αύξηση των τελωνειακών φόρων που επιβάλλει η Τουρκία στις ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό.

«Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε στους καταναλωτές μας ότι οι παραγγελίες τους θα φθάσουν ομαλά και εγκαίρως, γι’ αυτό και αναστέλλουμε προς το παρόν τις online παραγγελίες από την Τουρκία», ανέφερε ο αμερικανικός γίγαντας αθλητικών παπουτσιών σε ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στην επίσημη τουρκική ιστοσελίδα του.

«Συνεχίζουμε να εξετάζουμε τον αντίκτυπο των πρόσφατων αλλαγών στους τελωνειακούς κανονισμούς της Τουρκίας στην αγοραστική εμπειρία των Τούρκων καταναλωτών», πρόσθεσε η Nike.

Ενώ η Nike δεν διευκρίνισε ποιες αλλαγές προκάλεσαν την κίνησή της, ένας νέος τουρκικός κανονισμός αυτήν την εβδομάδα μείωσε το ανώτατο όριο για την επιβολή φόρου στις ηλεκτρονικές αγορές φυσικών προσώπων στα 30 ευρώ από 150 ευρώ. Ο φορολογικός συντελεστής αυξήθηκε επίσης σε 30% από 20% για τα αγαθά που αγοράζονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και σε 60% από 30% για τα αγαθά που αγοράζονται από άλλες χώρες.

Η εταιρεία συνεχίζει να πωλεί τα προϊόντα της στην Τουρκία στα δικά της καταστήματα και σε αυτά των θυγατρικών της εταιρειών λιανικής πώλησης.

Τα νέα τελωνειακά μέτρα αποσκοπούσαν στη μείωση των «αρνητικών επιπτώσεων» στο μερίδιο αγοράς και στην απασχόληση, μεταξύ άλλων μεταξύ των ιδιοκτητών καταστημάτων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και στην απώλεια συναλλάγματος, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο υπουργός Εμπορίου Ομέρ Μπολάτ, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο Anadolu.