Στις μέρες μας ο πρωτογενής τομέας παραγωγής πλήττεται βάναυσα και στην χώρα μας από την κλιματική αλλαγή, η οποία έχει μετεξελιχθεί σε κλιματική κρίση. Οι παρατεταμένοι καύσωνες, οι ξηρασίες, οι ανομβρίες, τα ακραία καιρικά φαινόμενα γενικότερα δημιουργούν μεγάλες ανησυχίες στους αγρότες και στους παραγωγούς, επειδή σχεδόν κάθε χρόνο υφίστανται απώλειες στην παραγωγή τους, λόγω των απότομων κλιματικών μεταβολών που συμβαίνουν ολοένα και συχνότερα κατά τα τελευταία χρόνια.

Όμως, ο ρωσοουκρανικός πόλεμος έχει προκαλέσει πληθώρα ανατιμήσεων σε μια σειρά από προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, ακόμη και σε αρκετά προϊόντα πρώτης ανάγκης, εκτινάσσοντας στα ύψη τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και αδειάζοντας το περιβόητο “καλάθι της νοικοκυράς”. Κατά συνέπεια διαφοροποιούνται οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων πλέον αδυνατούν να γεμίσουν τα καλάθια των σούπερ μάρκετ και καταλήγουν να διερευνούν όλο το φάσμα της αγοράς για τις ιδανικότερες προσφορές και να αναζητούν για αγορά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Τα ολιγοπώλια και τα καρτέλ καθορίζουν, ως ένα βαθμό, τις τιμές των αγαθών και υπηρεσιών σε ορισμένους κλάδους της οικονομίας και σε καταναλωτικά προϊόντα μεγάλης ποικιλίας, τα οποία είναι απαραίτητα για την καθημερινότητα των πολιτών όλων των ηλικιακών ομάδων.

            Αν δεν στηριχθούν με φορολογικά και επενδυτικά κίνητρα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) της χώρας μας, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη και από το Ιόνιο μέχρι το Καστελόριζο, ώστε να επιβιώσουν μέσα στο σύγχρονο πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον και να συνεχίσουν να προσφέρουν απασχόληση στους χιλιάδες εργαζόμενούς τους, δεν θα καταφέρουμε να απαγκιστρωθούμε από την οικονομική κρίση που ταλανίζει τα πλατιά κοινωνικά στρώματα.

            ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ (MADE IN GREECE) ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ (BRAND NAME) ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ.

ΠΗΓΗ: Geopolitico.gr