Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που χαρακτηρίζουν τη… μέθοδο αυτή κάτι παραπάνω από επιτυχημένη, μιας και σίγουρα κάνει το κοινό να μην μπορεί να πάρει τα μάτια του από πάνω της. Μάλιστα, όσο πιο σέξι, τόσο πιο επιτυχημένη θεωρείται – ακόμα και αν πολύ ξεχνάνε να κοιτάξουν για ποια εταιρεία ή προϊόν πρόκειται και επικεντρώνονται στα καλογυμνασμένα κορμιά…
 
Και μιας και η αντίληψη αυτή έχει εδραιωθεί εδώ και χρόνο στο χώρο της μόδας και των περιοδικών, δείτε τις 15 πιο… επικίνδυνα σέξι διαφημίσεις που έχουν κυκλοφορήσει!
 
 
 
 
Emporio Armani Underwear - Άνοιξη 2009


 
Gucci - Άνοιξη 2003


 
Calvin Klein Underwear - Άνοιξη 2009


 
Dior - Άνοιξη 2003


 
Dolce & Gabbana - Άνοιξη 2007


 
Donna Karan - Φθινόπωρο 1991


 
Burberry Body - Φθινόπωρο 2011


 
Guess - Άνοιξη 1990


 
Marc Jacobs


 
Emporio Armani Underwear - Φθινόπωρο 2011


 
Briant Atwood - Φθινόπωρο 2012


 
Tom Ford


 
Cesare Paciotti - Φθινόπωρο 2011


 
Calvin Klein - Άνοιξη 1992


 
Versace Couture - Φθινόπωρο 1994


 

Πηγή: protothema.gr