Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του τέσσερις φορές υποψήφιου για Όσκαρ Μπράντλεϊ Κούπερ ("American Sniper", "American Hustle", "Silver Linings Playbook") είναι το επάξιο remake μιας κλασικής ιστορίας αγάπης που δίνει στην πολυβραβευμένη σταρ Lady Gaga τον πρώτο της πρωταγωνιστικό ρόλο σε ταινία μεγάλου μήκους. 

Ο φακός του Κούπερ, που συμπρωταγωνιστεί, αποτυπώνει την ψυχολογική και προδιαγεγραμμένη διαδρομή των ηρώων με ευαισθησία και αρτιότητα, ενώ η Lady Gaga στέκεται στο ύψος των περιστάσεων με μία αβίαστη ερμηνεία. Η επιτυχημένη και τολμηρή αυτή συνεργασία αποθεώνει την καλλιτεχνική αξία της ταινίας με τα πρωτότυπα τραγούδια που ηχογραφήθηκαν ζωντανά στο γύρισμα και φέρουν την υπογραφή των δύο πρωταγωνιστών σε συνεργασία με άλλους καλλιτέχνες.

Το λαμπερό cast περιλαμβάνει επίσης τους Άντριου Ντάις Κλέι ("Blue Jasmine") , Ντέιβ Σαπέλ ("Chi-Raq") και Σαμ Έλιοτ ("The Hero").  Η ταινία έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο 75ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας, όπου απέσπασε εγκωμιαστικές κριτικές.

Σύνοψη
Ο καταξιωμένος  μουσικός της country Τζάκσον Μέιν (Μπράντλεϊ Κούπερ) ανακαλύπτει και ερωτεύεται κεραυνοβόλα την άσημη και ταλαντούχα Άλι (Lady Gaga). Εκείνη έχει αρχίσει να εγκαταλείπει το όνειρό της να γίνει μεγάλη τραγουδίστρια, μέχρι που ο Τζακ τη βάζει στο προσκήνιο. Όταν, όμως,  η καριέρα της  Άλι απογειώνεται, η προσωπική πλευρά της σχέσης τους καταρρέει, καθώς ο Τζακ βρίσκεται παλεύει με τους δικούς του δαίμονες. 

Το Όραμα
Αφήνοντας το σημάδι του στη σύγχρονη εκδοχή αυτή της ιστορίας, ο σκηνοθέτης/σεναριογράφος Μπράντλεϊ Κούπερ προσπάθησε σκληρά να κάνει κάτι που μιλάει για τη διαχρονική φύση των ανθρώπινων συναισθημάτων και αδυναμιών, στον κόσμο της μουσικής σήμερα. Στην ταινία, δυνατά πρωτότυπα τραγούδια υπογραμμίζουν κάθε συναίσθημα και ο φακός αιχμαλωτίζει κάθε βλέμμα και άγγιγμα.

"Δεν με απασχόλησε ποτέ να το κάνω πρωτότυπο. Ήξερα ότι έπρεπε να είναι αυθεντικό για να πω την ιστορία που ήθελα να πω" λέει ο Κούπερ που, εκτός από τη σκηνοθεσία, την παραγωγή και το σενάριο, πρωταγωνιστεί ως Τζάκσον Μέιν. Έχει γράψει επίσης κάποια τραγούδια, που ερμηνεύει μαζί με τη Lady Gaga, η οποία συμμετείχε στη σύνθεση.

Παρ' όλο που της άρεσε η προσέγγιση του στην ιστορία, η Gaga είχε αγωνία για τον ρόλο στην πρώτη ταινία μεγάλου μήκους της, όμως ήταν ενθουσιασμένη που τα ηνία ανήκαν στον Κούπερ. "Έπρεπε να ξεπεράσω τον εκνευρισμό μου, αλλά ήμουν πολύ ενθουσιασμένη" θυμάται η Gaga. "Γιατί, κατά τη γνώμη μου, όταν κάποιος έχει ταλέντο μέσα του και ετοιμάζεται να προχωρήσει σε ένα άλλο μέσο και τελικά αυτό συμβαίνει... είναι μια μεγάλη έκρηξη. Ήταν η ώρα του να σκηνοθετήσει κι εγώ ήμουν πολύ τυχερή που ήμουν στην πρώτη του ταινία".

Ο Κούπερ δηλώνει: "Έχει κάνει καταπληκτική δουλειά ως ηθοποιός, αλλά αυτή η τεράστια μετάβαση... Ένιωσα ότι ήμασταν στο ίδιο σημείο επαγγελματικά και θέλαμε και οι δύο το ίδιο πράγμα ο ένας από τον άλλον για να κάνουμε την υπέρβαση".

Βέβαια, δεν είναι εύκολη υπόθεση, ακόμα και για καταξιωμένους επαγγελματίες. Όπως λέει ο έμπειρος τραγουδιστής και συνθέτης Τζακ στην Άλι: "Το ταλέντο έρχεται από οπουδήποτε, αλλά το να έχεις κάτι να πεις και τον τρόπο να το πεις, ώστε να ακουστεί, αυτό είναι άλλο θέμα. Και μόνο όταν φτάσεις εκεί και προσπαθήσεις να το κάνεις, τότε μόνο ξέρεις. Αυτή είναι η αλήθεια".

Στην ταινία, η φιλοσοφία του Μέιν σκοπεύει να ενθαρρύνει την ανήσυχη ενζενί να εκτεθεί στα φώτα της δημοσιότητας, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Μπορεί επίσης να αφορά και τον Κούπερ που μέσα από την ιστορία δοκίμασε τις δυνατότητες του πίσω από την κάμερα.

"Πάντα ήθελα να σκηνοθετήσω, αλλά ήξερα ότι χρειαζόμουν μία οπτική, έπρεπε να ξέρω γιατί το κάνω, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος" λέει ο Κούπερ. "Και πάντα ήθελα να πω μια ιστορία αγάπης, γιατί είναι κάτι που μας αφορά όλους, ο έρωτας, η απώλεια, η χαρά που δίνει. Είναι αυτό που σε κάνει να νιώθεις πιο ζωντανός από κάθε τι άλλο. Αντίστοιχο είναι η μουσική, το τραγούδι" συνεχίζει ο Κούπερ. Στην πραγματικότητα, ο Κούπερ και η Gaga συμφώνησαν να τραγουδήσουν ζωντανά στην ταινία, χωρίς lip-syncing. "Το τραγούδι έχει κάτι το γνήσιο, δεν μπορεί να κρυφτείς. Αυτά τα δύο μαζί μου έδωσαν την οπτική μου".

Οποιοσδήποτε έχει βρεθεί σε σχέση έχει νιώσει αυτό το μείγμα χαράς, φόβου, αμφιβολίας, θυμού και ελπίδας. Ο Γουίλ Φέτερς, που συνεργάστηκε με τον Κούπερ στο σενάριο, λέει ότι το κλειδί για αυτόν ήταν "η κατανόηση του τι υπάρχει κάτω από την επιφάνεια των χαρακτήρων, τι τους κινητοποιεί, τι κάνουν για να συνδεθώ μαζί τους, για να νιώσω κάτι και τι είναι αυτό. Έχουμε να κάνουμε με μία επική ιστορία αγάπης ανάμεσα σε δύο αδύναμα άτομα σε διαφορετικές τροχιές και βρέθηκα, μέσα από αυτούς, να εξερευνώ τα βασικά ανθρώπινα συναισθήματα κάτω από τη λάμψη και τη φήμη. Γιατί μας συνεπαίρνουν οι διάσημοι και τι επιρροή έχει αυτό πάνω τους;".

Για να αποδοθεί το τι σημαίνει να είσαι από τους πιο διάσημους μουσικούς στον κόσμο, οι δημιουργοί έκαναν γύρισμα σε εμβληματικές μουσικές σκηνές, όπως το Greek Theater του Λος Άντζελες, το φεστιβάλ Coachella και το "Saturday Night Live". Ο Κούπερ στράφηκε στον διευθυντή φωτογραφίας Μάθιου Λιμπατίκ για να αιχμαλωτίσει τον κόσμο του Τζακ και της Άλι, καθώς και στη σχεδιάστρια παραγωγής Κάρεν Μέρφι και την ενδυματολόγο Έριν Μπενάς.
Ο Κούπερ συγκέντρωσε γύρω του ένα εντυπωσιακό καστ. Μαζί με την Gaga, στην ταινία παίζουν οι Σαμ Έλιοτ, Ντέιβ Σαπέλ, Άντριου Ντάις Κλέι, Άντονι Ράμος και Ράφι Γκαβρόν σε καταλυτικούς ρόλους.

"Όταν έδεσαν όλα, το καστ, η μουσική, το σενάριο, όλοι επένδυσαν με έναν τρόπο που δεν ήταν απλώς επαγγελματικός" δηλώνει ο Κούπερ. "Με εμπιστεύτηκαν, πράγμα που έκανε τη σκηνοθεσία τη μεγαλύτερη εμπειρία μου μέχρι σήμερα και μπόρεσα να δημιουργήσω την ταινία που θέλαμε να κάνουμε".

Μια αγάπη γεννιέται
Όταν ανοίγει η ταινία, βλέπουμε τον Τζάσκον Μέιν να ετοιμάζεται να βγει στη σκηνή. Αλλά πρέπει να καταπιεί χάπια κατεβάζοντας γερές γουλιές αλκοόλ. Είναι μία δυσοίωνη ιεροτελεστία, αλλά η σύνδεση του με το κοινό και η ερμηνεία του είναι αφοπλιστικές. Είναι ένας σταρ.

Την πρώτη φορά που ο Τζακ βλέπει την Άλι, εκείνη ερμηνεύει το "La Vie En Rose" σε ένα μπαρ, όπου όλοι οι υπόλοιποι ερμηνευτές είναι drag queens. Ακόμα και η Άλι έχει μεταμορφωθεί για να ταιριάζει, όσο γίνεται. Αλλά η φωνή της ξεχωρίζει. Δεν κάνει lip syncing πάνω σε σπουδαίους τραγουδιστές, είναι από μόνη της μια σπουδαία τραγουδίστρια. Ο Τζακ ρουφάει τη φωνή της και αφοπλίζεται από τη δύναμη και την αγνότητα της.

"Όταν ο Τζακ πάει στα παρασκήνια, εκείνη ταράζεται. Δεν καταλαβαίνει γιατί ένας διάσημος μουσικός θέλει να πιει ένα ποτό μαζί της" λέει η Gaga. "Είναι κατενθουσιασμένη". Εκείνο το βράδυ, οι περιστάσεις τους φέρνουν πιο κοντά. "Του ανοίγεται και της λέει πόσο όμορφη είναι και εκείνη δεν τον πιστεύει. Αλλά προσπαθεί" λέει η Gaga. 

Η Άλι δεν είναι η μόνη που ανοίγεται. "Μου αρέσει η πρώτη τους νύχτα. Της λέει πράγματα που δεν έχει πει σε κανέναν. Δεν είναι κάποιος που μιλάει και ξαφνικά της λέει τα πάντα. Μόλις έχουν βρεθεί, αλλά έχουν χημεία και συγχρονισμό και πέφτουν οι άμυνες τους. Στην πορεία, ανεβαίνουν πάλι, αλλά μετά πέφτουν. Είναι ένα τσουνάμι από συναισθήματα και αυτός θα είναι ο Γολγοθάς τους" επισημαίνει ο Κούπερ.

"Τον ερωτεύεται, αλλά γρήγορα καταλαβαίνει ότι υπάρχει ανθρώπινη σύνδεση και η λάμψη της δόξας του αρχίζει να σβήνει. Έχει μάλιστα το θάρρος να του πιάσει το πρόσωπο" λέει η Gaga.

Για να αποδώσει την αμεσότητα της σύνδεσης τους, ο Κούπερ αφήνει τις σκηνές να αναπνεύσουν. "Έχει μία ενέργεια όταν τον βλέπει για πρώτη φορά. Το γυρίσαμε σε 48 καρέ. Ο τρόπος που τον κοιτάει είναι κάτι που ο Τζακ θα αναφέρει αργότερα, εξαιτίας  της επίδρασης που είχε πάνω του. Ένα άλλο πράγμα ήταν τα κοντινά στην αρχή της σχέσης τους, όταν υπάρχει απτική επαφή: όταν της αγγίζει τη μύτη, όταν του αγγίζει το αυτί. Πάντα θυμάσαι το πρώτο άγγιγμα, γιατί ή που σε κάνει να ανατριχιάζεις ή σε αφήνει παγερά αδιάφορο. Αλλά εκείνοι σίγουρα ανατριχιάζουν κι αυτό είναι καλό" λέει γελώντας ο Κούπερ. 

"Όταν κάθονται στο πάρκινγκ και αρχίζει να του τραγουδάει" θυμάται η Gaga, "για μένα τότε τον ερωτεύεται, γιατί είναι ένας γλυκός τύπος που της φέρεται όμορφα".

Όπως οι χαρακτήρες που υποδύθηκαν, ο Κούπερ λέει ότι εκείνος και η Gaga "βασιστήκαμε ο ένας στον άλλον με κάθε τρόπο. Ήξερα κάθε φορά που είχαμε να τραγουδήσουμε ότι έχει αυτή αδιαμφισβήτητη δύναμη μέσα της και ήξερα ότι καμία άλλη δεν θα μπορούσε να παίξει τον ρόλο. Το ταλέντο της, το ήθος της... Ως αφηγητής, είσαι πάντα ευγνώμων όταν έχεις τον κατάλληλο ηθοποιό, αλλά ήμασταν μαζί σ' αυτό κι έτσι προσεγγίσαμε την κάθε σκηνή και το κάθε τραγούδι: σαν σύντροφοι".

Η Gaga συμφωνεί: "Το πρώτο πράγμα που είπαμε είναι ότι εκείνος θα είναι μουσικός κι εγώ ηθοποιός. Κάνουμε ανταλλαγή, οπότε με κράτησε σε ένα άνετο, αλλά ευάλωτο κόσμο, όπου του έδωσε ό,τι ήθελε για τον χαρακτήρα. Το έκανε για μένα και καθώς δουλεύαμε πάνω στα τραγούδια, τον είδα να γίνεται ένας αληθινός μουσικός".

Ο περίγυρος
Στην ταινία, ο αδελφός του Τζακ, ο Μπόμπι, είναι αυτός που τον έχει δει στα πάνω και στα κάτω του. Είναι ο μάνατζερ του, ο σύμβουλος του και του κάνει παρέα στο ποτό. Έβαλε πίσω τον εαυτό του για να υποστηρίξει τον ταλαντούχο αδελφό του, αλλά αυτή η θυσία έχει αφήσει πικρή γεύση.

Ο Σαμ Έλιοτ, ένας από τους αξιόλογους ηθοποιούς του Χόλιγουντ, παίζει τον Μπόμπι. "Έγραψα τον ρόλο για τον Σαμ. Αν δεν τον έπαιζε, θα είχα μεγάλο πρόβλημα, γιατί μπόρεσε να υποδυθεί έναν άντρα που νιώθει αγάπη αλλά και αποστροφή την ίδια στιγμή" ομολογεί ο Κούπερ.

Παρ' όλο που ο ρόλος γράφτηκε για εκείνον, ο Έλιοτ δεν είχε γνωρίσει τον Κούπερ πριν να συζητήσουν για την ταινία. "Ο Μπράντλεϊ είναι ένας από τους καλούς ανθρώπους στον χώρο. Το είχα καταλάβει και από την αρχή της γνωριμίας μας ήξερα ότι έχω δίκιο. Ήταν άμεσος και ευγενικός και με είχε κερδίσει από την αρχή" θυμάται ο Έλιοτ. "Μιλήσαμε για τη δουλειά, μιλήσαμε για τις μαμάδες μας και για το όραμα του για την ταινία".

Εντωμεταξύ, ο Κούπερ είχε ήδη αρχίσει να δουλεύει με δάσκαλο την προφορά του Τζακ, που σαν χαρακτήρας μιλάει με πιο χαμηλή φωνή που θυμίζει αρκετά το εύρος του Έλιοτ. "Από τους διάσημους μουσικούς που έχω γνωρίσει, ξέρω σίγουρα ότι όταν μπαίνουν σε ένα δωμάτιο, όλη η προσοχή στρέφεται σε αυτούς" λέει ο Κούπερ. "Το κοινό πρέπει να νιώσει την παρουσία του Τζάκσον Μέιν με το που εμφανίζεται στην ταινία και ενστικτωδώς χαμήλωσα τη φωνή μου. Πέρασα μήνες να δουλεύω τη φωνή του Τζακ και νομίζω ότι κατέβηκα μία οκτάβα. Έχει πλάκα, γιατί μόλις κλειδώσεις τη φωνή σου, όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ρόλου έρχονται μόνα τους".

Το πορτρέτο του Μπόμπι δείχνει έναν άνθρωπο που λειτουργεί σαν τη συνείδηση του αδελφού του. Αν ο Τζακ ψάχνει την αλήθεια, αρκεί να δει τον αδελφό του στα μάτια. "Υπάρχει κι αυτό το κορίτσι. Ο Τζακ δαγκώνει τη λαμαρίνα με το που τη βλέπει, την ακούει. Κι οι δύο συνθέτουν και καταλαβαίνουν την αξία της μουσικής. Είναι όλα τέλεια για λίγο. Αλλά ο Τζακ έχει τους δαίμονες του κι αυτό ραγίζει την καρδιά όλων, συμπεριλαμβανομένου και του Μπόμπι".

Σε μία εξαιρετικά δύσκολη στιγμή του, ο Τζακ πέφτει πάνω σε έναν παλιό φίλο, τον Νουντλς. Ο καταλυτικός ρόλος παίζεται από τον Ντέιβ Σαπέλ. "Ο Νουντλς εκπροσωπεί ένα διαφορετικό μονοπάτι για τον Τζακ, το οποίο τελικά δεν ακολούθησε. Το μονοπάτι του τύπου που έκανε την πλάκα του και μετά νοικοκυρεύτηκε και έκανε οικογένεια" λέει ο Σαπέλ.

"Οι καλοί φίλοι είναι σαν οξυγόνο στη ζωή και για έναν διάσημο άντρα όπως ο Τζακ αυτού του είδους η φήμη μπορεί να είναι αποπνικτική. Έχει εθισμούς, οπότε παλεύει με πολλά αποπνικτικά θέματα. Το να γυρίσει σε έναν παλιό φίλο είναι σαν να προσπαθεί να αναπνεύσει" συνεχίζει ο Σαπέλ.

"Πάντα θαύμαζα τον Σαπέλ. Είχαμε καλή δυναμική και όταν αποφάσισα να κάνω την ταινία ήθελα να παίξει τον παλιό φίλο του Τζακ. Χάρηκα που δέχτηκε και έδωσε μία χιουμοριστική, δραματική και συναισθηματική ερμηνεία" λέει ο Κούπερ για τον Σαπέλ.

"Μου άρεσε το κλίμα στο γύρισμα του Μπράντλεϊ, το χαλαρό ύφος, το γεγονός ότι πλαισιώθηκε από ανθρώπους που εμπιστεύτηκε καλλιτεχνικά" επισημαίνει ο Σαπέλ. "Ανέλαβε τα ηνία, αλλά δεν φοβήθηκε να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό από αυτό που είχε προσχεδιάσει. Είναι αυθόρμητος και, ως κωμικός ο ίδιος, είναι από τα αγαπημένα μου πράγματα".

Ο Σαπέλ γνώρισε την Gaga στο γύρισμα. "Το ταλέντο της είναι τόσο δυνατό και μου έκανε εντύπωση με την ευγενική και συναισθηματική προσωπικότητα της" λέει ο Σαπέλ. "Νομίζω ότι έχει τις πιο αγνές σχέσεις με τους θαυμαστές της από όσους καλλιτέχνες έχω γνωρίσει. Υπερασπίζεται τα παιδιά αυτά κι εκείνα τη φροντίζουν".

Παρ' όλο που είναι κυρίως γνωστός για τους δραματικούς του ρόλους, Ο Κούπερ έχει αγάπη για την κωμωδία κι έτσι αναζήτησε έναν ακόμα κωμικό ηθοποιό για τον ρόλο του μπαμπά της Άλι, τον Λορέντζο. Τον χαρακτήρα υποδύεται ο Άντριου Ντάις Κλέι. "Είχα μάθει απέξω τις δουλειές του Ντάις Κλέι" χαμογελάει ο Κούπερ. "Έχω δει όλες τις ταινίες του, οπότε ήταν καταπληκτικό που δούλεψα μαζί του".

Ως κάποιος που έχει περάσει χρόνο μέσα και έξω από τα φώτα της δημοσιότητας, ο Ντάις λέει για την ιστορία: "Νομίζω ότι είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, εξαιτίας των social media. Όλοι θέλουν να είναι αστέρες, όλοι ψάχνουν αυτά τα 15 λεπτά διασημότητας και θέλουν να γίνουν viral. Αυτό σκοπεύουν όσοι κρατάνε τηλέφωνο σήμερα, δηλαδή ο καθένας στον σημερινό κόσμο".

Ο ρόλος του Ντάις ως πατέρας της Άλι του έδωσε την ευκαιρία να μοιραστεί σκηνές με την Gaga. Ο Κούπερ διευκόλυνε την πρώτη συνάντηση τους σε ένα στούντιο στο Χόλιγουντ, που ξεκίνησε με ελαφριά κουβεντούλα. "Μετά μας έβαλε να κάνουμε μερικές δύσκολες σκηνές" λέει ο Ντάις. "Έκλαιγα γοερά. Είχα γνωρίσει αυτό το κορίτσι για μισή ώρα και την κρατούσα και τα δάκρυα μου έτρεχαν πάνω της. Κι ο Μπράντλεϊ έκλαιγε. Είμαστε ευαίσθητοι τύποι".

Στην ιστορία, ο Λορέντζο είναι υποστηρικτικός πατέρας, αλλά προστατεύει την κόρη του για να μην έχει μεγάλες προσδοκίες. Όταν λέει στην Άλι ότι έχει παραδεισένια φωνή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα τα καταφέρει, τη συνδέει με μεγάλους τραγουδιστές της γενιάς του που δεν είχαν την εμφάνιση για να ξεχωρίσουν. Δεν καταλαβαίνει ότι τα λόγια του την πληγώνουν. 

"Δεν θα ξεχάσω εκείνη τη σκηνή" λέει η Gaga. "Με μετέφερε στο πώς ένιωθα όταν πήγαινα στις οντισιόν μικρή, γιατί στην αρχή ήθελα να γίνω ηθοποιός, και δεν έπαιρνα τελικά τον ρόλο. Εκείνη τη στιγμή, βλέπω την Άλι σε όσους νιώθουν νικημένοι από τη μουσική βιομηχανία. Δεν πιστεύει στον εαυτό της. Δεν πιστεύει ότι είναι όμορφη ή ότι η φωνή της κάνει τη διαφορά. Οπότε, σε κάποια φάση ο Λορέντζο προσπαθεί να την ανεβάσει. Αλλά δεν την κάνει να νιώθει καλά. Της θυμίζει ότι είναι στα τριάντα της και δεν τα έχει καταφέρει ακόμα".

Πριν να γνωρίσει τον Τζακ, η Άλι έχει βρει τον αφοσιωμένο υποστηρικτή της στο πρόσωπο του συναδέλφου της, τον Ραμόν, που παίζει ο Άντονι Ράμος. "Ο Ραμόν είναι ο φίλος που όλοι θέλουμε, που μας φτιάχνει το κέφι απλώς γιατί μας αγαπάει πολύ, όχι γιατί θέλει κάτι, όχι γιατί σου χρωστάει κάτι. Μόνο και μόνο γιατί θέλει να τα καταφέρεις" λέει ο Ράμος για τον ρόλο.

"Ο Ραμόν φωτίζει την Άλι και τη βοηθάει να πιστέψει στον εαυτό της" λέει η Gaga. "Κάθε φορά που θέλει να τα παρατήσει, την ανεβάζει και όταν διαλύεται, της θυμίζει ποια είναι. Ο Άντονι είναι γνήσιος".

Ο Ράφι Γκαβρόν υποδύεται τον Ρεζ, τον μάνατζερ που σπρώχνει την καριέρα της Άλι. "Ξέρει τα πάντα για τον Τζακ. Όλες τις επιτυχίες του, όλες τις αποτυχίες. Τον σέβεται για το μουσικό του ταλέντο, αλλά ξέρει ότι ο Τζακ έχει προβλήματα εθισμού και η κύρια έγνοια του είναι αν οι εθισμοί του θα εμποδίσουν την επιτυχία της Άλι. Το έχει δει να συμβαίνει ξανά. Ο Τζακ είναι ερωτευμένος μαζί της, αλλά ο Ρεζ είναι ερωτευμένος με το ταλέντο της. Η πίστη του είναι αμετακίνητη, θέλει ο κόσμος να την ακούσει. Οπότε, πρέπει να την προστατεύσει".

"Ο Ρεζ είναι μέρος της μουσικής διαδρομής της Άλι, μέρος της εξέλιξης της" λέει ο Κούπερ για τον χαρακτήρα. "Ο Ράφι έκανε πολλούς αυτοσχεδιασμούς και έκανε φοβερή δουλειά δείχνοντας πώς ένας καλλιτέχνης επηρεάζεται από τους άλλους και μπαίνει σε καινούριους κόσμους".

Σε αντίθεση με τις άλλες εκδοχές της ιστορίας, η Άλι είναι αυτή που επιλέγει να οδηγήσει την καριέρα της σε άλλη κατεύθυνση. Χαράζει το δικό της μονοπάτι και ο Τζακ πιστεύει ότι ξεπουλιέται. "Ο Ρεζ θέλει η Άλι να αφήσει το πιάνο, να δουλέψει με χορογράφο και εκείνη συμφωνεί με το σκεπτικό του" λέει η Gaga. "Μου συνέβη κάτι παρόμοιο, όπως και σε πολλούς άλλους. Η ιστορία είναι πολύ αληθινή κατά αυτόν τον τρόπο".

Τα τραγούδια
"Ένα από τα πράγματα που έφερε στην παραγωγή η Στέφανι (Lady Gaga) ήταν ο κόσμος της μουσικής" δηλώνει ο Κούπερ. "Έλεγε ότι πρέπει να συνεργαστούμε με διάφορους καλλιτέχνες και ξαφνικά αυτό γινόταν".

"Είχαμε ένα στούντιο γεμάτο με τους καλύτερους συνθέτες" λέει η Gaga. "Και είχαμε πολλά τραγούδια στην ταινία. Γράφαμε και όσο κάναμε γύρισμα".
Ο Λούκας Γουέλσον, γιος του θρυλικού μουσικού της country Γουίλι Νέλσον, συνεργάστηκε με τον Κούπερ και την Gaga για να κάνουν την παραγωγή πολλών πρωτότυπων τραγουδιών για την ταινία. "Ο Μπράντλεϊ μας έδωσε μια ιδέα για τις σκηνές που χρειάζονταν μουσική και μας είπε ότι δεν ήθελε να γίνονται αναφορές στους χαρακτήρες ή στη δράση" λέει ο Νέλσον. "Ήθελε τα τραγούδια να είναι διακριτικά και να στέκονται από μόνα τους".

"Δεν υπάρχει σημείο στην ταινία όπου οι στίχοι δεν συνδέονται με το συναίσθημα της σκηνής" δηλώνει ο Κούπερ. "Τραγουδάνε στίχους που έχουν να κάνουν με τους φόβους τους, την ελπίδα, τα όνειρα, εκείνης της στιγμής. Είναι μέρος του σεναρίου, αλλά δεν είναι το σενάριο".

"Η Στέφανι κι εγώ αρχίσαμε να γράφουμε σαν τρελοί" λέει ο Νέλσον. "Είναι φοβερή συνθέτης, μία ιδιοφυία στους στίχους και συνδεθήκαμε σαν καλλιτέχνες. Και ο Κούπερ είναι επιδέξιος στη μουσική, οπότε οι τρεις μας γράψαμε μουσική μαζί".

Η Gaga φρόντισε ο Κούπερ να μη νιώσει ποτέ ότι κάποιος τον καθοδηγούσε να είναι ένα συγκεκριμένο είδος μουσικού. "Με προστάτευσε πολύ" λέει ο Κούπερ. "Ήξερε ότι θα έβρισκα τον ήχο του Τζακ μέσα από την εξερεύνηση μου". Ο ηθοποιός έκανε μαθήματα πιάνου, κιθάρας και φωνητικής. "Δεν είναι εύκολο το τραγούδι" λέει ο Κούπερ. "Ειδικά μπροστά σε πολλούς ανθρώπους. Στην αρχή, μετά από έναν στίχο, ξέμενα από ανάσα. Πέντε μέρες την εβδομάδα για έξι μήνες μάθαινα να τραγουδάω ως Τζάκσον".

Αυθεντικότητα
Ήταν σημαντικό για τον Κούπερ να έχει ένα στυλ κινηματογράφησης που μεταφέρει στο κοινό την εμπειρία του να τραγουδάς ζωντανά μπροστά σε κόσμο. Για να το καταφέρουν αυτό, ο Κούπερ με τον διευθυντή φωτογραφίας Μάθιου Λιμπατίκ διάλεξαν να κινηματογραφήσουν όλες τις σκηνές των συναυλιών από την οπτική των τραγουδιστών και των μουσικών. Για να ολοκληρωθεί το όραμα των δημιουργών, όλα τα τραγούδια ηχογραφήθηκαν ζωντανά στο γύρισμα.

Ό,τι βλέπουμε και ακούμε στην ταινία είναι αποτέλεσμα γυρίσματος. "Έχουν κάτι γνήσιο τα ζωντανά φωνητικά" επιβεβαιώνει ο Κούπερ. "Όλα τα φωνητικά στην ταινία είναι ζωντανά, τίποτα δεν είναι προηχογραφημένο και νομίζω ότι έτσι αιχμαλωτίσαμε την αλήθεια της κάθε ερμηνείας".

Αντίστοιχα, τα γυρίσματα των συναυλιών έγιναν σε αληθινούς χώρους. Το γύρισμα ξεκίνησε στο Φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια. Ο Κούπερ μάλιστα έκανε εμφανίσεις έκπληξη σε διάφορα φεστιβάλ, όπου τραγουδούσε live μπροστά στο έκπληκτο κοινό. 

Εξίσου σημαντικά για την αυθεντικότητα της ιστορίας ήταν τα ρούχα των πρωταγωνιστών. Η ενδυματολόγος Έριν Μπενάς έραψε όλα τα ρούχα του Κούπερ, μέχρι και τη ζώνη του. Όσο για τα ρούχα της Άλι, η Μπενάς βρήκε κομμάτια από δεύτερο χέρι, αλλά είχε την ευκαιρία να ράψει και πολλά λαμπερά ρούχα για την περίοδο του χαρακτήρα που ζει το απόγειο της καριέρας του. 

Η επίγευση 
"Μεγάλο μέρος της ταινίας με αφορά ακόμα. Πολλοί θα συνδεθούν με τα θέματα της και η ιστορία θα τους αγγίξει. Η μουσική αφηγείται αυτή την ιστορία αγάπης, κάτι που όλοι πήραμε σοβαρά και πιστέψαμε πραγματικά. Όλοι είδαμε το όραμα του Μπράντλεϊ και θέλαμε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο να το κάνουμε πραγματικότητα ".

"Ένα πράγμα που έμαθα όταν δημιουργώ είναι ότι βρίσκομαι στη στιγμή, ότι εμπιστεύομαι τα ένστικτα μου, αλλά μπορώ να είμαι και ευέλικτος για να αλλάξω λίγο τον τρόπο που κάποιος βλέπει τον κόσμο" λέει ο Κούπερ. "Είναι καταπληκτικά όταν έχεις όλο το συνεργείο κοντά σου. Όλοι εμπιστεύτηκαν το όραμα μου και αυτό ήταν καταπληκτικό και νομίζω ότι μου έδωσε την αυτοπεποίθηση να τα βγάλω πέρα κάθε δύσκολη μέρα. Ήταν ένα τριετές ταξίδι και η εμπειρία ήταν φανταστική. Αν είμαι τόσο τυχερός πάλι, θα το ξανακάνω" καταλήγει ο Κούπερ. "Σε μία σκηνή, ο Τζακ λέει στην Άλι: "Αν υπάρχει ένας λόγος για να είσαι εδώ, αυτός είναι να πεις κάτι που θέλει να ακούσει ο κόσμος". Ελπίζω να το κατάφερα".