Ο καινούργιος χώρος εξυπηρέτησης της La Prairie στο attica, εμπνευσμένος από το νέο design που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κατάστημα του οίκου στην Galleries Lafayette στο Παρίσι, ισορροπεί ανάμεσα στον εκλεπτυσμό, την απαράμιλλη αισθητική και το προηγμένο design. «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι για την παρουσίαση του νέου design καταστημάτων της La Prairie και του visual merchandising. Αυτό είναι για εμάς, ένα νέο brand statement, το οποίο πιστεύουμε ότι παρουσιάζει τέλεια την αναζήτησή μας για την διαχρονική ομορφιά», όπως σημειώνει ο Greg Prodromides, Chief Marketing Officer της La Prairie, προσθέτοντας: «Πράγματι, το νέο design καταστημάτων –που αναπτύχθηκε από την Stana Pijunovic, in-house Chief architect που ηγείται μιας ομάδας Ελβετών αρχιτεκτόνων και designers– είναι εμπνευσμένο από την αυθεντική, εκλεπτυσμένη κομψότητα της σύγχρονης Ελβετικής αρχιτεκτονικής».
Από την κεντρική είσοδο του attica, οι καλεσμένοι μυήθηκαν στη φιλοσοφία και την αρμονία της La Prairie, συναντώντας μία μπαλαρίνα βγαλμένη από το κλασικό χριστουγεννιάτικο παραμύθι του Καρυοθραύστη, η οποία χόρευε κομψά στο blue carpet που οδηγούσε στον εντυπωσιακό νέο χώρο του ελβετικού οίκου. Εκεί, οι ταλαντούχοι καλλιτέχνες Duo Violins, ντυμένοι στα μπλε παραπέμποντας στο μπλε κοβαλτίου –το χαρακτηριστικό χρώμα της συλλογής Skin Caviar της La Prairie– μάγεψαν τους καλεσμένους, με την ξεχωριστή ερμηνεία τους μέσα από γνωστές διασκευές, ντύνοντας μουσικά την εκδήλωση, δημιουργώντας γιορτινή ατμόσφαιρα. Στην κεντρική είσοδο του πολυκαταστήματος βρισκόταν ένας αρχιτέκτονας ο οποίος έκανε ζωντανή αναπαραγωγή του σχεδιασμού του νέου corner παρουσία όλων των επισκεπτών.
Με αφορμή τα εγκαίνια του νέου χώρου εξυπηρέτησης της La Prairie, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το πολυκατάστημα attica φωτίστηκε εξωτερικά στα μπλε ώστε να παραπέμπει στο εικονικό χρώμα της La Prairie, αποτίοντας φόρο τιμής στον ελβετικό οίκο.
Την εορταστική διάθεση των καλεσμένων ενίσχυσαν οι γεύσεις Υψηλής Γαστρονομίας που επιμελήθηκε ο βραβευμένος chef Αλέξανδρος Τσιοτίνης με έμπνευση από το χαβιάρι, ένα υλικό άρρηκτα συνδεδεμένο με τη La Prairie, ενώ τις γλυκές δημιουργίες επιμελήθηκε ο Chef Patissier Στέλιος Παρλιάρος.
Μία πολυτελής λιμουζίνα με το λογότυπο της La Prairie περίμενε τους καλεσμένους έξω από την κεντρική είσοδο του attica, οι οποίοι φεύγοντας δέχθηκαν μοναδικά δώρα από την La Prairie, μαζί με μια συσκευασία βρώσιμου χαβιαριού που προσέφερε η εταιρεία Greek Luxury Products, μέλος του ομίλου Luxury Group, μαζί με τον μοναδικό πολυτελή ταξιδιωτικό οδηγό The Luxury Edition 2019 του ομίλου Luxury Concierge Travel Services.
Σχετικά με τη La Prairie: Η La Prairie είναι ο ηγέτης στην πολυτελή περιποίηση, εδώ και 90 έτη παγκοσμίως. Συνώνυμη όχι μόνον με την πολυτέλεια, αλλά και με την καινοτομία, την απόδοση, την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και την «Ελβετική Ταυτότητα» – η καθαρότητα, η ακρίβεια και η υπεροχή της είναι εγγενείς όπως η εκπληκτική γη όπου το 1978 ξεκίνησε η μάρκα. Η La Prairie προσπαθεί να εκπληρώσει την αναζήτηση της διαχρονικής ομορφιάς με τελευταία τεχνολογία, υψηλών προδιαγραφών, συνδυασμένη με εξαιρετικές συνθέσεις και κομψή συσκευασία – ανάγοντας την επιστήμη σε τέχνη.