Οι εκπομπές και οι σειρές του Alpha κέρδισαν για μία ακόμη φορά τους τηλεθεατές και την προηγούμενη εβδομάδα.
Τα αγαπημένα ζευγάρια της σειράς «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» έχουν γίνει πια οι δικοί μας άνθρωποι τα τελευταία 9 χρόνια και αυτό φαίνεται στους πίνακες τηλεθέασης. 1.351.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό τη σειρά την Πέμπτη 11 και την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου. Η σειρά βρέθηκε στην πρώτη θέση με ποσοστό 21% στις γυναίκες ηλικίας 15-24 και ποσοστό 18,9% στις γυναίκες 18-54.
1.152.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό τις προσπάθειες των κοριτσιών στο “The Bachelor” να κερδίσουν την καρδιά του Αλέξη, την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου. Η εκπομπή τερμάτισε πρώτη στις γυναίκες ηλικίας 15-24 με 20,6%, στις γυναίκες 25-44 με ποσοστό 17,7% καθώς και στους άνδρες ηλικίας 15-24 με 18%.
Πολύ δυνατά ήταν τα “Deal” της προηγούμενης εβδομάδας από Δευτέρα 8 έως 12 Νοεμβρίου γεμάτα ένταση, χαμόγελα, ενθουσιασμό, πολλά κέρδη και υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Το παιχνίδι τερμάτισε πρώτο με 19,3% στο σύνολο του κοινού, 17,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 22,7% στις γυναίκες 15-24. 1.273.000 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό.
Και το Σαββατοκύριακο οι τηλεθεατές ψήφισαν Alpha.
«Το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», η εκπομπή που βρίσκεται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και καταγράφει τα πάντα, κατέκτησε την κορυφή με 20,9% στο σύνολο του κοινού και 15,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ 1.305.000 τηλεθεατές την παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό.
Η Ναταλία Γερμανού μας είπε «Καλύτερα δε Γίνεται» και αυτό το Σαββατοκύριακο, με το δικό της μοναδικό τρόπο και το καυστικό της χιούμορ και οι τηλεθεατές της έδωσαν την πρώτη θέση με 19,1% στο σύνολο του κοινού, 15,9% στο δυναμικό κοινό και 19,2% στις γυναίκες 25-44. 1.657.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν την εκπομπή έστω για ένα λεπτό.
Ο Άκης Πετρετζίκης χτύπησε πρωτιά με το λαχταριστό “Kitchen lab” με 22,7% στις γυναίκες 25-44, 16,6% στο δυναμικό κοινό και 20,4% στο σύνολο του κοινού. 1.220.000 τηλεθεατές πέρασαν από την κουζίνα του Άκη έστω για ένα λεπτό.
Τα βράδια του Σαββάτου έχουν όνομα και είναι “Just the two of Us”. Και αυτό το Σάββατο 13 Νοεμβρίου, το φαντασμαγορικό σόου τερμάτισε πρώτο την ώρα προβολής του στις γυναίκες 25-44 με 19,4% και 14,7% στο δυναμικό κοινό 18-54. 3.161.000 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό.
Από τις 6 Σεπτεμβρίου, ο Alpha έχει κερδίσει το δυναμικό κοινό με το νέο του πρόγραμμα και έχει κατακτήσει την πρώτη θέση τις εννέα από τις δέκα εβδομάδες της φετινής σεζόν.