Οι πελάτες των breastaurants είναι κατά τα τρία τέταρτα άντρες που λατρεύουν μια καλή παγωμένη μπύρα και ένα σάντουιτς με φρέσκα υλικά.



Σύμφωνα με την εταιρεία Technomic, που δραστηριοποιείται στην έρευνα αγοράς των τροφίμων, οι πωλήσεις στα εστιατόρια Tilted Kilt, Twin Peaks και Brick House, που χαρακτηρίζονται ως breastaurants, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τον τελευταίο χρόνο, ενώ παράλληλα οι γνωστές αλυσίδες εστιατορίων Olive Garden και TGI Friday's γνωρίζουν κατακόρυφη πτώση.

Τα breastaurants θεωρούνται «απόγονοι» του Hooters, μιας αλυσίδας εστιατορίων που άνοιξε πριν τριάντα χρόνια στις ΗΠΑ και έγινε γνωστή για το πλούσιο μπούστο των σερβιτόρων της, τα καυτά σορτς, το αποκαλυπτικό ντεκολτέ και τα πορτοκαλί καλσόν τους!



Το μενού σε αυτά τα εστιατόρια είναι προσεγμένο, τα κατεψυγμένα υλικά αποφεύγονται και γίνονται προσπάθειες να ταιριάζει στα γούστα των νέων ανθρώπων που δείχνουν ολοένα και πιο αυξημένο ενδιαφέρον για καλομαγειρεμένο φαγητό και καλή βαρελίσια μπύρα.

Σε ένα από τα πιο γνωστά εστιατόρια του είδους, το Titled Kilt, οι σερβιτόρες είναι ντυμένες με κοντές φούστες  που μιμούνται την παραδοσιακή φορεσιά της Σκωτίας και με λευκά πουκάμισα. Ο Ron Lynch, πρόεδρος της εταιρείας, δηλώνει ότι οι στολές των κοριτσιών είναι εμπνευσμένες από  τα ρούχα που φορούσαν οι μαθήτριες στα καθολικά σχολεία.



Πάντως, τα breastaurants έχουν και τους επικριτές τους. Η Liz Watson από το National Women's Law Center, υπογραμμίζει ότι σε αυτά τα εστιατόρια, όπου η πλειοψηφία των πελατών είναι άντρες, το 80% των εργαζομένων είναι θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε το περασμένο έτος και συντάχθηκε από ομάδα για την υπεράσπιση των γυναικών που εργάζονται στα εστιατόρια στις ΗΠΑ.

Πηγή: protothema.gr